تعداد نفرات

2 نفره
زمان بازی

– الی – دقیقه
گروه سنی

+13
سن پیشنهادی : +14
رتبه بازی

رتبه کلی : 12
استراتژی : 11
جنگی : 1
“حالا ترومپت دوباره ما را احضار می کند ، نه به عنوان اسلحه برای حمل سلاح ، هرچند به اسلحه ای نیاز داریم ؛ نه به عنوان فراخوانی برای جنگ ، هرچند که ما در تنگنا هستیم – بلکه یک دعوت برای تحمل بار مبارزه طولانی گرگ و میش است …”
– جان اف کندی
در سال 1945 ، متحدین، ماشین جنگی هیتلر را سرنگون کردند، در حالی که ویرانگرترین سلاح بشریت، امپراطوری ژاپن را در طوفانی از آتش به زانو در آورد. در جهانی که همیشه قدرتهای بزرگی در آن قرار داشتند، حالا فقط دوکشور بودند که در مقابل هم ایستاده بودند. مردم جهان تنها برای مدت اندکی در آرامش به سر بردند تا اینکه دوباره یک درگیری جدید، جهان را تهدید کرد. برخلاف مبارزات عظیم دهه های گذشته، این درگیری به جای آنکه بیشتر توسط سربازان و تانک ها شکل بگیرد به وسیله جاسوسان و سیاستمداران، دانشمندان و روشنفکران، هنرمندان و خائنین صورت می گرفت. Twilight Struggle یک بازی دو نفره است که چهل و پنج سال رقص دسیسه چینی، نفوذ و شعله های گاه و بیگاه جنگ بین اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده را شبیه سازی می کند. تمام دنیا صحنه ای است که این دو غول جهانی به نفع گسترش ایدئولوژی ها و سبک زندگی خود در جهان بجنگند. این بازی در میان ویرانه های اروپا آغاز می شود جایی که دو “ابرقدرت” جدید بر سر خرابه های جنگ جهانی دوم می جنگند و در سال 1989 پایان می یابد ، جایی که از بین این دو، تنها ایالات متحده مانده است.
راههای متفاوتی برای برنده شدن در این بازی وجود دارد. یکی از راه های برنده شدن کسب بیست امتیاز پیروزی و یا دارا بودن امتیازات بیشتر نسبت به حریف در پایان بازی است. اما شرایط دیگری نیز وقتی که یک اتفاق خاص رخ دهد می تواند موجب برنده شدن یک نفر شود. در این بازی، هر کدام از طرفین بازی، با ایجاد یک اتحاد جدید، با گذاشتن توکن هایی روی مناطق مورد نظر، سطح نفوذ خود را مشخص میکند و بعد از گرفتن تعداد امتیازات معینی، میتواند آن کشور را به کنترل خودش در آورد و به نوعی آن منطقه یا کشور را متحد خود کند.
Struggle یک بازی دو نفره است که شبیه سازی رقص چهل و پنج ساله فتنه ، اعتبار و گاهی اوقات جنگ بین اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده است. تمام جهان صحنه ای است که این دو تایتان در آن می جنگند تا جهان را برای ایدئولوژی ها و شیوه های زندگی خود ایمن کنند. بازی در میان ویرانه های اروپا آغاز می شود در حالی که دو “ابرقدرت” جدید بر سر خرابه های جنگ جهانی دوم می جنگند و در سال 1989 ، زمانی که تنها ایالات متحده باقی مانده بود ، به پایان می رسد.
Twilight Struggle سیستمهای اساسی خود را از آثار کلاسیک کارتونی We the People و Hannibal: Rome vs Carthage به ارث برده است. این یک بازی سریع و پیچیدگی کم در آن سنت است. نقشه بازی نقشه جهانی آن دوره است ، در آن بازیکنان واحدها را جابجا می کنند و در تلاش برای دستیابی به متحدان و کنترل قدرت فوق العاده خود ، نفوذ می کنند. همانند دیگر بازی های کارت محور GMT ، تصمیم گیری نیز یک چالش است. چگونه می توان از کارت ها و واحدهای خود با استفاده از منابع محدود استفاده کرد؟
کارت های رویداد Twilight Struggle جزئیات و طعم بیشتری به بازی می بخشد. آنها مجموعه وسیعی از وقایع تاریخی ، از درگیریهای اعراب و اسرائیل در سالهای 1948 و 1967 ، تا ویتنام و جنبش صلح ایالات متحده ، بحران موشکی کوبا و دیگر حوادثی از این دست را که جهان را تا مرز نابودی هسته ای کشانده است ، پوشش می دهند. سیستم های فرعی مسابقه فضایی مملو از اعتبار و همچنین تنش های هسته ای را با احتمال پایان جنگ هسته ای به تصویر می کشند.
“Now the trumpet summons us again, not as a call to bear arms, though arms we need; not as a call to battle, though embattled we are – but a call to bear the burden of a long twilight struggle…”
– John F. Kennedy
In 1945, unlikely allies toppled Hitler’s war machine, while humanity’s most devastating weapons forced the Japanese Empire to its knees in a storm of fire. Where once there stood many great powers, there then stood only two. The world had scant months to sigh its collective relief before a new conflict threatened. Unlike the titanic struggles of the preceding decades, this conflict would be waged not primarily by soldiers and tanks, but by spies and politicians, scientists and intellectuals, artists and traitors. Twilight Struggle is a two-player game simulating the forty-five year dance of intrigue, prestige, and occasional flares of warfare between the Soviet Union and the United States. The entire world is the stage on which these two titans fight to make the world safe for their own ideologies and ways of life. The game begins amidst the ruins of Europe as the two new “superpowers” scramble over the wreckage of the Second World War, and ends in 1989, when only the United States remained standing.
Twilight Struggle inherits its fundamental systems from the card-driven classics We the People and Hannibal: Rome vs. Carthage. It is a quick-playing, low-complexity game in that tradition. The game map is a world map of the period, whereon players move units and exert influence in attempts to gain allies and control for their superpower. As with GMT’s other card-driven games, decision-making is a challenge; how to best use one’s cards and units given consistently limited resources?
Twilight Struggle’s Event cards add detail and flavor to the game. They cover a vast array of historical happenings, from the Arab-Israeli conflicts of 1948 and 1967, to Vietnam and the U.S. peace movement, to the Cuban Missile Crisis and other such incidents that brought the world to the brink of nuclear annihilation. Subsystems capture the prestige-laden Space Race as well as nuclear tensions, with the possibility of game-ending nuclear war.
Components (original edition):
- 228 full colour counters
- 22″x34″ full colour map
- 103 event cards
- 2 six-sided dice
- 1 24-page rulebook
- 2 full colour player aid cards
Components (2009 Deluxe edition and after)
- 260 full colour counters
- 22″x34″ mounted map with revised graphics
- 110 event cards
- 2 six-sided dice
- 1 24-page rulebook
- 2 full colour player aid cards
TIME SCALE: approx. 3-5 years per turn
MAP SCALE: Point-to-point system
UNIT SCALE: Influence markers
NUMBER OF PLAYERS: 2
DESIGNER: Ananda Gupta & Jason Matthews
MAP, CARD, & COUNTER ART: Mark Simonitch
A deluxe edition, published in 2009 includes the following changes from the basic game:
- Mounted map with revised graphics
- Two double-thick counter sheets with 260 counters
- Deck of 110 event cards (increased from 103)
- Revised rules and player aid cards
- Revised at start setup and text change for card #98 Aldrich Ames
Upgrade kit for the owners of the previous version includes the following:
- Mounted Map with revised graphics
- New card decks
- Updated Rules & Charts
- معرفی بازی
-
“حالا ترومپت دوباره ما را احضار می کند ، نه به عنوان اسلحه برای حمل سلاح ، هرچند به اسلحه ای نیاز داریم ؛ نه به عنوان فراخوانی برای جنگ ، هرچند که ما در تنگنا هستیم – بلکه یک دعوت برای تحمل بار مبارزه طولانی گرگ و میش است …”
– جان اف کندیدر سال 1945 ، متحدین، ماشین جنگی هیتلر را سرنگون کردند، در حالی که ویرانگرترین سلاح بشریت، امپراطوری ژاپن را در طوفانی از آتش به زانو در آورد. در جهانی که همیشه قدرتهای بزرگی در آن قرار داشتند، حالا فقط دوکشور بودند که در مقابل هم ایستاده بودند. مردم جهان تنها برای مدت اندکی در آرامش به سر بردند تا اینکه دوباره یک درگیری جدید، جهان را تهدید کرد. برخلاف مبارزات عظیم دهه های گذشته، این درگیری به جای آنکه بیشتر توسط سربازان و تانک ها شکل بگیرد به وسیله جاسوسان و سیاستمداران، دانشمندان و روشنفکران، هنرمندان و خائنین صورت می گرفت. Twilight Struggle یک بازی دو نفره است که چهل و پنج سال رقص دسیسه چینی، نفوذ و شعله های گاه و بیگاه جنگ بین اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده را شبیه سازی می کند. تمام دنیا صحنه ای است که این دو غول جهانی به نفع گسترش ایدئولوژی ها و سبک زندگی خود در جهان بجنگند. این بازی در میان ویرانه های اروپا آغاز می شود جایی که دو “ابرقدرت” جدید بر سر خرابه های جنگ جهانی دوم می جنگند و در سال 1989 پایان می یابد ، جایی که از بین این دو، تنها ایالات متحده مانده است.
راههای متفاوتی برای برنده شدن در این بازی وجود دارد. یکی از راه های برنده شدن کسب بیست امتیاز پیروزی و یا دارا بودن امتیازات بیشتر نسبت به حریف در پایان بازی است. اما شرایط دیگری نیز وقتی که یک اتفاق خاص رخ دهد می تواند موجب برنده شدن یک نفر شود. در این بازی، هر کدام از طرفین بازی، با ایجاد یک اتحاد جدید، با گذاشتن توکن هایی روی مناطق مورد نظر، سطح نفوذ خود را مشخص میکند و بعد از گرفتن تعداد امتیازات معینی، میتواند آن کشور را به کنترل خودش در آورد و به نوعی آن منطقه یا کشور را متحد خود کند.
Struggle یک بازی دو نفره است که شبیه سازی رقص چهل و پنج ساله فتنه ، اعتبار و گاهی اوقات جنگ بین اتحاد جماهیر شوروی و ایالات متحده است. تمام جهان صحنه ای است که این دو تایتان در آن می جنگند تا جهان را برای ایدئولوژی ها و شیوه های زندگی خود ایمن کنند. بازی در میان ویرانه های اروپا آغاز می شود در حالی که دو “ابرقدرت” جدید بر سر خرابه های جنگ جهانی دوم می جنگند و در سال 1989 ، زمانی که تنها ایالات متحده باقی مانده بود ، به پایان می رسد.
Twilight Struggle سیستمهای اساسی خود را از آثار کلاسیک کارتونی We the People و Hannibal: Rome vs Carthage به ارث برده است. این یک بازی سریع و پیچیدگی کم در آن سنت است. نقشه بازی نقشه جهانی آن دوره است ، در آن بازیکنان واحدها را جابجا می کنند و در تلاش برای دستیابی به متحدان و کنترل قدرت فوق العاده خود ، نفوذ می کنند. همانند دیگر بازی های کارت محور GMT ، تصمیم گیری نیز یک چالش است. چگونه می توان از کارت ها و واحدهای خود با استفاده از منابع محدود استفاده کرد؟
کارت های رویداد Twilight Struggle جزئیات و طعم بیشتری به بازی می بخشد. آنها مجموعه وسیعی از وقایع تاریخی ، از درگیریهای اعراب و اسرائیل در سالهای 1948 و 1967 ، تا ویتنام و جنبش صلح ایالات متحده ، بحران موشکی کوبا و دیگر حوادثی از این دست را که جهان را تا مرز نابودی هسته ای کشانده است ، پوشش می دهند. سیستم های فرعی مسابقه فضایی مملو از اعتبار و همچنین تنش های هسته ای را با احتمال پایان جنگ هسته ای به تصویر می کشند.
- Description
-
“Now the trumpet summons us again, not as a call to bear arms, though arms we need; not as a call to battle, though embattled we are – but a call to bear the burden of a long twilight struggle…”
– John F. KennedyIn 1945, unlikely allies toppled Hitler’s war machine, while humanity’s most devastating weapons forced the Japanese Empire to its knees in a storm of fire. Where once there stood many great powers, there then stood only two. The world had scant months to sigh its collective relief before a new conflict threatened. Unlike the titanic struggles of the preceding decades, this conflict would be waged not primarily by soldiers and tanks, but by spies and politicians, scientists and intellectuals, artists and traitors. Twilight Struggle is a two-player game simulating the forty-five year dance of intrigue, prestige, and occasional flares of warfare between the Soviet Union and the United States. The entire world is the stage on which these two titans fight to make the world safe for their own ideologies and ways of life. The game begins amidst the ruins of Europe as the two new “superpowers” scramble over the wreckage of the Second World War, and ends in 1989, when only the United States remained standing.
Twilight Struggle inherits its fundamental systems from the card-driven classics We the People and Hannibal: Rome vs. Carthage. It is a quick-playing, low-complexity game in that tradition. The game map is a world map of the period, whereon players move units and exert influence in attempts to gain allies and control for their superpower. As with GMT’s other card-driven games, decision-making is a challenge; how to best use one’s cards and units given consistently limited resources?
Twilight Struggle’s Event cards add detail and flavor to the game. They cover a vast array of historical happenings, from the Arab-Israeli conflicts of 1948 and 1967, to Vietnam and the U.S. peace movement, to the Cuban Missile Crisis and other such incidents that brought the world to the brink of nuclear annihilation. Subsystems capture the prestige-laden Space Race as well as nuclear tensions, with the possibility of game-ending nuclear war.
Components (original edition):
- 228 full colour counters
- 22″x34″ full colour map
- 103 event cards
- 2 six-sided dice
- 1 24-page rulebook
- 2 full colour player aid cards
Components (2009 Deluxe edition and after)
- 260 full colour counters
- 22″x34″ mounted map with revised graphics
- 110 event cards
- 2 six-sided dice
- 1 24-page rulebook
- 2 full colour player aid cards
TIME SCALE: approx. 3-5 years per turn
MAP SCALE: Point-to-point system
UNIT SCALE: Influence markers
NUMBER OF PLAYERS: 2DESIGNER: Ananda Gupta & Jason Matthews
MAP, CARD, & COUNTER ART: Mark Simonitch
A deluxe edition, published in 2009 includes the following changes from the basic game:
- Mounted map with revised graphics
- Two double-thick counter sheets with 260 counters
- Deck of 110 event cards (increased from 103)
- Revised rules and player aid cards
- Revised at start setup and text change for card #98 Aldrich Ames
Upgrade kit for the owners of the previous version includes the following:
- Mounted Map with revised graphics
- New card decks
- Updated Rules & Charts
-
-
-
Twilight Struggle
-
Gleichgewicht des SchreckensStudená válka 1945-1989Twilight Struggle: Zimna wojna 1945-1989Zimna wojna 1945-1989Сумеречная борьбаトワイライト・ストラグル冷战热斗 (冷戰熱鬥)晨昏对峙(晨昏對峙)황혼의 투쟁
-
2005
-
Ananda GuptaJason Matthews
-
N/A
-
Viktor CseteRodger B. MacGowanChechu NietoGuillaume RiesMark Simonitch
-
GMT Games(Self-Published)Asterion PressBard Centrum GierChrononauts GamesDevirDiceTree GamesGaGa GamesMINDOKPHALANXUdo Grebe GamedesignWargames Club Publishing
-
N/A
-
N/A
-
N/A
-
N/A
-
N/A
-
Insert DesignerN/A
-
Modern WarfarePoliticalWargame
-
Action/EventAdvantage TokenArea Majority / InfluenceDice RollingEventsSimulationSudden Death EndingTug of War
-
Components: Map (Global Scale)Components: Multi-Use CardsCountry: Soviet UnionCountry: USAGame: Twilight StruggleHistory: Cold WarPlayers: Two Player Only GamesRegion: The WorldTheme: Nuclear option
-
-
-
-
-
Card list
- 110 cards (103 standard + 7 optional)
- 39 Early War cards (36 standard + 3 optional)
- 48 Mid War cards (46 standard + 2 optional)
- 23 Late War cards (21 standard + 2 optional)
- 110 cards (103 standard + 7 optional)
-
-
-
-
-
- 2012 Ludoteca Ideale Winner
- 2012 Gra Roku Game of the Year Nominee
- 2011 Lucca Games Best Boardgame for Experts
- 2006 International Gamers Awards – Historical Simulation
- 2006 International Gamers Awards – General Strategy; Two-players
- 2006 Golden Geek Best Wargame Winner
- 2006 Golden Geek Best Wargame Nominee
- 2006 Golden Geek Best 2-Player Board Game Winner
- 2006 Golden Geek Best 2-Player Board Game Nominee
- 2005 James F. Dunnigan Award Winner
- 2005 James F. Dunnigan Award Nominee
- 2005 Charles S. Roberts Best Modern Era Boardgame Winner
- 2005 Charles S. Roberts Best Modern Era Boardgame Nominee
-
-
- اطلاعات تکمیلی
-
-
-
-
Twilight Struggle
-
Gleichgewicht des SchreckensStudená válka 1945-1989Twilight Struggle: Zimna wojna 1945-1989Zimna wojna 1945-1989Сумеречная борьбаトワイライト・ストラグル冷战热斗 (冷戰熱鬥)晨昏对峙(晨昏對峙)황혼의 투쟁
-
2005
-
Ananda GuptaJason Matthews
-
N/A
-
Viktor CseteRodger B. MacGowanChechu NietoGuillaume RiesMark Simonitch
-
GMT Games(Self-Published)Asterion PressBard Centrum GierChrononauts GamesDevirDiceTree GamesGaGa GamesMINDOKPHALANXUdo Grebe GamedesignWargames Club Publishing
-
N/A
-
N/A
-
N/A
-
N/A
-
N/A
-
Insert DesignerN/A
-
Modern WarfarePoliticalWargame
-
Action/EventAdvantage TokenArea Majority / InfluenceDice RollingEventsSimulationSudden Death EndingTug of War
-
Components: Map (Global Scale)Components: Multi-Use CardsCountry: Soviet UnionCountry: USAGame: Twilight StruggleHistory: Cold WarPlayers: Two Player Only GamesRegion: The WorldTheme: Nuclear option
-
-
-
- محتویات جعبه
-
-
-
-
Card list
- 110 cards (103 standard + 7 optional)
- 39 Early War cards (36 standard + 3 optional)
- 48 Mid War cards (46 standard + 2 optional)
- 23 Late War cards (21 standard + 2 optional)
- 110 cards (103 standard + 7 optional)
-
-
-
- جوایز و افتخارات
-
-
-
-
- 2012 Ludoteca Ideale Winner
- 2012 Gra Roku Game of the Year Nominee
- 2011 Lucca Games Best Boardgame for Experts
- 2006 International Gamers Awards – Historical Simulation
- 2006 International Gamers Awards – General Strategy; Two-players
- 2006 Golden Geek Best Wargame Winner
- 2006 Golden Geek Best Wargame Nominee
- 2006 Golden Geek Best 2-Player Board Game Winner
- 2006 Golden Geek Best 2-Player Board Game Nominee
- 2005 James F. Dunnigan Award Winner
- 2005 James F. Dunnigan Award Nominee
- 2005 Charles S. Roberts Best Modern Era Boardgame Winner
- 2005 Charles S. Roberts Best Modern Era Boardgame Nominee
-
-
-

اکسپنشن ها

کاتالوگ ها

فروشگاه ها

ویدئو ها

نسخه دیجیتال
- Official
- Real-Time
- Turn-Based
- Automated Card Tracking System (ACTS)
- A method to track the status of the board
- Aid
- TS Cards, a free iPhone App of card reviewer on App Store
- Cold War Soundtrack, an online TS-themed soundtrack that plays songs and video clips from 1945-1989
Play by email
Download the excellent Twilight Struggle Game Engine. You no longer need to use the Automated Card Tracking System, but this is still an option. The Excel file now keeps track both the deck of cards in the players’ hands, and the board status.

تجربه در کافه بازی

گالری تصاویر

امتیاز دهی کاربران
- گیم پلیدرحال ارسال
- طراحی بصریدرحال ارسال
- کیفیت قطعاتدرحال ارسال
- تکرارپذیریدرحال ارسال