
Aarakocra
آراکوکرا
منقار و پر
از پایین، aarakocra بسیار شبیه پرندگان بزرگ است. تنها زمانی که فرود می آیند تا روی شاخه ای بنشینند یا روی زمین راه بروند، ظاهر انسان نما خود را نشان می دهد. قد آراکوکرا در حالت ایستاده ممکن است به 5 فوت برسد و پاهای بلند و باریکی دارند که به چنگال های تیز خم می شوند.
پرها بدن آنها را می پوشانند. پرهای آنها معمولاً نشان دهنده عضویت در یک قبیله است. نرها رنگهای روشن و پرهای قرمز، نارنجی یا زرد دارند. ماده ها رنگ های ملایم تری دارند، معمولا قهوه ای یا خاکستری. سر آنها ظاهر پرندگان را کامل می کند، چیزی شبیه طوطی یا عقاب با تغییرات قبیله ای مشخص.
هیچ کجا aarakocra راحت تر از آسمان نیست. آنها میتوانند ساعتها در هوا بگذرانند، و برخی از آنها به اندازه چند روز طول میکشند، بالهای خود را در جای خود قفل میکنند و اجازه میدهند مواد حرارتی آنها را بالا نگه دارند. در نبرد، آنها پروازهای پویا و آکروباتیک را ثابت می کنند، با سرعت و ظرافت قابل توجهی حرکت می کنند، شیرجه می زنند تا حریفان را با سلاح یا چنگال قبل از چرخش و پرواز دور بزنند.
یک آراکوکرا پس از عبور از هوا، با بی میلی آسمان را ترک می کند. در هواپیمای بومی خود، آنها می توانند روزها یا ماه ها پرواز کنند و فقط برای تخم گذاری و تغذیه بچه هایشان قبل از پرتاب دوباره به هوا فرود بیایند. کسانی که در سطح مواد به دنیایی میرسند، آن را مکانی عجیب میدانند. آنها گاهی اوقات فاصله های عمودی را فراموش می کنند یا نادیده می گیرند و چیزی جز ترحم برای آن مردمان زمین گیر که مجبور به زندگی و زحمت بر روی زمین هستند ندارند.
رفتار پرندگان
شباهت آراکوکرا به پرندگان به ویژگی های فیزیکی محدود نمی شود. Aarakocra بسیاری از رفتارهای مشابه پرندگان معمولی را نشان می دهد. آنها در مورد پرهای خود سختگیر هستند، اغلب از پرهای خود مراقبت می کنند، مسافران کوچکی را که ممکن است برداشته باشند تمیز می کنند و خراش می دهند. وقتی می خواهند از آسمان فرود بیایند، اغلب این کار را در نزدیکی استخرهایی انجام می دهند که می توانند ماهی بگیرند و خود را حمام کنند.
بسیاری از آراکوکراها گفتار خود را با صدای جیر جیر نقطهگذاری میکنند، صداهایی که از آنها برای انتقال تاکید و سایه انداختن معنی استفاده میکنند، دقیقاً مانند یک انسان از طریق حالات و حرکات صورت. یک آراکوکرا ممکن است از افرادی که در درک نکات ظریف ناکام هستند ناامید شود. تهدید aarakocra ممکن است به عنوان یک شوخی تلقی شود و بالعکس.
ایده مالکیت بیشتر آراکوکراها را گیج می کند. بالاخره صاحب آسمان کیست؟ حتی وقتی برای آنها توضیح داده می شود، در ابتدا مفهوم مالکیت را رمزآلود می یابند. در نتیجه، آراکوکراهایی که تعامل کمی با افراد دیگر دارند، ممکن است وقتی از آسمان برای ربودن دام ها یا غارت محصولات میوه و غلات به زمین می افتند، آزاردهنده باشد. اشیاء براق و درخشان چشمان آنها را جلب می کند.
برایشان سخت است که گنج را نچینند و آن را به محل سکونت خود برگردانند تا آن را زیبا کنند. یک آراکوکرا که سال ها را در میان نژادهای دیگر می گذراند، می تواند یاد بگیرد که این تکانه ها را مهار کند.
حبس آراکوکرا را به وحشت می اندازد. زمین گیر شدن، گیر افتادن در زیر زمین، یا زندانی شدن توسط زمین سرد و تسلیم ناپذیر عذابی است که تعداد کمی از آراکوکراها می توانند تحمل کنند. حتی زمانی که روی یک شاخه بلند نشسته اند یا در خانه های بالای کوه خود در حال استراحت هستند، با چشمانی در حال حرکت و بدن آماده پرواز به نظر می رسند.
سرزمین
اکثر آراکوکراها در Elemental Plane of Air زندگی می کنند. Aarakocra را می توان به داخل صفحه مواد کشیده شد، گاهی اوقات برای تعقیب دشمنان یا خنثی کردن نقشه های دشمنان آنها در آنجا. تصادف همچنین ممکن است لانه ای از آراکوکرا را به دنیایی در آن هواپیما بفرستد. تعداد کمی از طریق درگاه هایی با هواپیمای خود به چنین دنیایی راه پیدا می کنند و در کوه های بلند یا در سایه بان های جنگل های قدیمی لانه می سازند.
هنگامی که قبایل آراکوکرا در یک منطقه مستقر می شوند، قلمروی شکار را به اشتراک می گذارند که از یک طرف تا 100 مایل امتداد می یابد و هر قبیله در نزدیک ترین سرزمین به مستعمره خود شکار می کند، در صورتی که شکار کمیاب شود، دامنه آنها دورتر است.
یک مستعمره معمولی از یک لانه بزرگ با سقف باز ساخته شده از انگورهای بافته شده تشکیل شده است. بزرگتر با حمایت یک شمن به عنوان رهبر عمل می کند.
AARAKOKRA در قلمروهای فراموش شده
aarakocra که هرگز در فائرون به خوبی مستقر نشده است، تنها چهار مستعمره اصلی دارد: در کوه های ستاره در جنگل های بلند، در استورم هورن در کورمیر، در کوه های کلوون در ویلون ریچ، و در میست کلیف ها در چولت.
آن مستعمرات مستقر در کوه ستاره ها، نزدیک ترین به دره Dessarin، همیشه مردمی مخفی و محافظت شده بودند که فقط در طول پروازهای خود بر فراز جنگل های بالا دیده می شدند. یک اژدهای سبز ظالم و درنده تقریباً جمعیت را از بین برد و بازماندگان را پراکنده کرد. این آراکوکراها و نوادگانشان از اژدها قسم خورده اند که انتقام گرفته اند و ممکن است در حال جست و جوی سرزمین های شمال و کورمیر برای یافتن نشانه هایی از دشمنشان دیده شوند.
تنها محل استقرار آنها در دامنه جنوبیترین کوههای ستاره کوهها قرار دارد. در سرچشمه Unicorn Run، Last Aerie خانه چند ده آراکوکرا است. اخیراً بزرگان aarakocra تغییراتی را در بادهای غالب مشاهده کردند که آنها را به عنوان یک فال بد می دانستند.
برخلاف آراکوکراهای دیگر دنیاها در صفحه مادی، آراکوکراهای قلمروها به ندرت به صفحه عنصری هوا سفر می کنند.
هدف بزرگ
آراکوکرا از آرامش و تنهایی لذت می برد. بیشتر آنها علاقه چندانی به برخورد با افراد دیگر ندارند و علاقه کمتری به گذراندن وقت در زمین دارند. به همین دلیل، شرایط استثنایی برای یک آراکوکرا لازم است تا قبیله خود را ترک کند و زندگی ماجراجو را به عهده بگیرد. نه گنج و نه جلال کافی نیست که آنها را از قبایلشان بیرون کند. یک تهدید جدی برای مردم آنها، یک ماموریت انتقامجویی، یا یک فاجعه معمولاً در قلب مسیر انتخابی ماجراجویان آراکوکرا قرار دارد.
دو شرایط دیگر ممکن است یک آراکوکرا را به ماجراجویی دعوت کند. اول، aarakocra پیوندهای تاریخی با دوک های باد آقا دارند. افراد استثنایی به این ارتباط احترام می گذارند و ممکن است به دنبال قطعات گمشده میله هفت قسمت باشند، بقایای یک مصنوع که مدت ها پیش توسط دوک های باد ساخته شد تا قهرمان هیولایی ملکه هرج و مرج، Miska the Wolf-Spider را شکست دهند.
هنگامی که در بدن میسکا فرو رفت، هرج و مرج در خون او میله را جدا کرد و تکه های آن را در سراسر جهان پراکنده کرد. بازیابی قطعات به معنای کسب افتخار و احترام در چشم واتی است که آن را ساخته است و احتمالاً می تواند یک سلاح قدرتمند برای دفاع در برابر عوامل شیطان عنصری را بازیابی کند.
دوم، aarakocra دشمنان قسم خورده زمین عنصری هستند، بهویژه گارگویلهایی که در خدمت Ogrémoch، شاهزاده زمین هستند. کلمه Aarakocra برای گارگویل به طور ساده به عنوان “صخره پرنده” ترجمه شده است، و نبردهای بین aarakocra و gargoyles در سراسر هواپیماهای عنصری زمین و هوا به شدت درگرفته است، و گهگاه به دنیایی در صفحه ماده ریخته شده است. Aarakocra در آن هواپیما ممکن است مستعمرات خود را ترک کند تا به انسان نماهای دیگری که متعهد به مبارزه با فرقه های زمین و خنثی کردن تلاش های آنها هستند کمک کند.
نام های آراکوکرا
مانند بسیاری از صحبتهای آنها، نامهای aarakocra شامل کلیکها، تریلها و سوتها میشود تا جایی که دیگر مردم در تلفظ آنها مشکل دارند. به طور معمول، یک نام دارای دو تا چهار هجا است که صداها به عنوان رابط عمل می کنند. هنگام تعامل با نژادهای دیگر، aarakocra ممکن است از نام مستعارهایی استفاده کند که از افرادی که با آنها ملاقات می کنند یا از شکل های کوتاه نام کامل آنها استفاده کند.
یک آراکوکرا از هر دو جنس ممکن است یکی از این نامهای کوتاه را داشته باشد: Aera، Aial، Aur، Deekek، Errk، Heehk، Ikki، Kleeck، Oorr، Ouss، Quaf، Quierk، Salleek، Urreek یا Zeed.
پس زمینه AARAKOKRA
زمینههایی که برای آراکوکرا مناسبتر هستند عبارتند از: بیروننشین، گوشهنشین و حکیم.
مستعمرات کوچک آراکوکرا منزوی و دورافتاده هستند و تعداد کمی از آراکوکراها دور از محل زندگی خود زندگی می کنند. در کوه های ستاره ای جنگل های بلند در قلمروهای فراموش شده، بیش از چند ده آراکوکرا دور از لانه های خانواده خود زندگی می کنند. آنهایی که این کار را می کنند معمولاً تکاور یا جنگنده هستند که دائماً برای تهدیدهای خارجی در حال گشت زنی هستند.
صفات آراکوکرا
به عنوان یک آراکوکرا، شما ویژگی های مشترک خاصی با مردم خود دارید. توانایی پرواز با سرعت بالا از سطح 1 در شرایط خاص بسیار موثر است و در شرایط دیگر بسیار خطرناک است. در نتیجه، بازی آراکوکرا مستلزم توجه ویژه توسط DM شما است.
افزایش امتیاز توانایی
امتیاز مهارت شما 2 و امتیاز Wisdom شما 1 افزایش می یابد.
سن
آراکوکراها در سن 3 سالگی به بلوغ می رسند. در مقایسه با انسان، آراکوکراها معمولاً بیش از 30 سال عمر نمی کنند.
هم ترازی
اکثر آراکوکراها خوب هستند و به ندرت در مورد قانون و هرج و مرج طرفی را انتخاب می کنند. رهبران قبیله و جنگجویان ممکن است قانونی باشند، در حالی که کاوشگران و ماجراجویان ممکن است به سمت آشفتگی گرایش داشته باشند.
اندازه
Aarakocra حدود 5 فوت قد دارد. آنها بدن نازک و سبک وزنی دارند که بین 80 تا 100 پوند وزن دارند. سایز شما متوسط است
سرعت
سرعت پیاده روی پایه شما 25 فوت است.
پرواز
سرعت پرواز شما 50 فوت است. برای استفاده از این سرعت، نمی توانید زره متوسط یا سنگین بپوشید.
چنگال ها
چنگال های شما سلاح های طبیعی هستند که می توانید از آنها برای انجام حملات غیرمسلح استفاده کنید. اگر با آنها ضربه بزنید، بهجای آسیبدیدگی معمولی برای یک ضربه غیرمسلح، آسیب بریدهای برابر با ۱d4 + اصلاحکننده قدرت خود وارد میکنید.
زبان ها
شما می توانید صحبت کنید، بخوانید، و بنویسید Common، Aarakocra، و Auran.