234بازی استراتژیکبردگیمناشر ایرانی

Raiders of the North Sea

جنگجویان وایکینگ می خواهند به سمت دریاهای شمالی رهسپار شوند، در جنگ افتخار به دست آورند و با غارت و آوردن غنائم و ثروت، توجه رییس قبیله خود را جلب کنند.

امتیاز : 7.8 از 10

7.8

سختی : 2.54 از 5

2.54

نسخه ایرانی : دارد

نسخه جایگزین :  Raiders of Scythia

تعداد نفرات

Players

2 الی 4 نفر

نفرات پیشنهادی : 2 الی 4 نفر

بهترین حالت بازی ( نفر ) : 3

زمان بازی

Time

60 الی 80 دقیقه

گروه سنی

age

12+

سن پیشنهادی : 10+

رتبه بازی

Board-Game-Icon-Overal-Rank

رتبه کلی : 96

استراتژی : 83

مقدّمه

روزگار، روزگارِ “وایکینگ‌ها”ست! بازیکنان، در نقش “وایکینگ‌ها”ی جنگجو، می‌کوشند تا با حمله به مکان‌های مسکونیِ دوراُفتاده و چپاولِ آن‌ها، دلِ “رییس قبیله” را به دست بیاورند؛ آن‌ها باید گروه تشکیل داده، آذوقه تدارک دیده و برای غارتِ طلا، آهن و حیوانات اهلی، عازمِ شمال شوند.
هر آن‌چه در جنگ فراچنگ می‌آید، افتخار است؛ حتی مرگ در دستانِ “والکیری‌ها”… پس جنگجویان خود را فرا بخوانید که زمان، زمانِ حمله است! (توضیح مترجم: “والکیری‌ها” -در باورِ مردمان شمال اروپا- اِلاهگانی هستند که نتیجه‌ی جنگ‌ها را تعیین کرده و نیمی از کُشتگان را با خود به “والهالا”، تالارِ مقدّسِ کُشتگان می‌برند.)

هدف بازی

هدفِ “مُهاجمانِ دریای شمال”، داشتنِ بیش‌ترین امتیاز در پایان بازی و تحت تأثیر قرار دادنِ “رییس قبیله” است. امتیازات، بیش از هر چیز، با حمله به مکان‌های مسکونی، غارتگری و ارائه‌ی پیشکش به “رییس قبیله” به دست می‌آیند. چگونگیِ استفاده از “غنایم” نیز در موفقیتِ بازیکنان موثر است. بازی، در 3 حالت به پایان می‌رسد: فقط 1 مجموعه از 6 مجموعه‌ی غنایمِ قلعه‌ها فتح‌نشده باقی مانده باشد… یا همه‌ی “والکیری‌ها” از بازی خارج شده باشند… یا همه‌ی پیشکش‌ها ارائه شده باشند.

روش بازی

– هر بازیکن، نوبت خود را با 1 آدمک شروع می‌کند.
– هر بازیکن، در نوبت خود، آدمک خود را در صفحه گذاشته و عملیاتی را انجام می‌دهد.
– پس از این کار، بازیکن، آدمک دیگری را -از صفحه- برداشته و عملیات دوّم را انجام می‌دهد.
– این، رَوندِ کلّی بازی است و نوع عملیاتی که بازیکنان انجام می‌دهند، تغییری در آن ایجاد نمی‌کند!

 

بازیکنان یک‌به‌یک بازی می‌کنند؛ به‌نوبت، در جهت ساعت‌گرد و اوّل از همه، بازیکن آغازکننده! هر بازیکن باید تصمیم بگیرد که در نوبت‌اَش “کار می‌کند” یا “حمله می‌کند”. بازیکنان به‌نوبت بازی می‌کنند تا این‌که یکی از 3 حالتِ پایان بازی پیش بیاید (بخش “پایان بازی” را ببینید). بدون توجه به تصمیماتی که بازیکنان می‌گیرند و عملیاتی که انجام می‌دهند، هر نوبت بازی به این ترتیب برگزار می‌شود:
1) جای‌گذاریِ آدمک و انجام عملیات مربوطه
2) برداشتنِ یک آدمک دیگر و انجام عملیات مربوطه

کار

داشتن یک گروه خوب و آذوقه و تدارکات کافی، لوازمِ یک حمله‌ی موفقیت‌آمیز هستند. بنابراین پیش از اقدام به حمله، بازیکنان نیاز دارند که “کار”هایی انجام داده تا گروه خود را آماده کرده و منابعی گردآوری کنند. همه‌ی این امور، در “شهر” (در بخش پایینیِ صفحه‌ی بازی) انجام می‌شوند.
8 نوع ساختمان مختلف، با عملیات متنوع، در بازی وجود دارند (برای جزییات دقیق، بخش “ساختمان‌های شهر” را ببینید). در آغاز بازی، آدمک‌هایی در قسمت‌های دروازه، تالار شهر و خزانه قرار گرفته‌اند پس در این ساختمان‌ها، نمی‌توان آدمک دیگری گذاشت. هر بازیکن، در نوبت‌اَش، آدمک‌اَش را در یکی از ساختمان‌های قابل جای‌گذاری (خالی) می‌گذارد. فراموش نکنید که آدمک‌ها 3 دسته‌اَند؛ در برخی موارد، رنگِ آدمک، عملیاتِ ساختمان را اندکی تغییر می‌دهد!
آغازکننده‌ی بازی می‌تواند آدمک خود را در آسیاب (Mill: برای دریافت 1 توکن آذوقه)، سربازخانه (Barracks: برای اجیر کردن 1 عضو جدید) یا کارگاه نقره‌سازی (Silversmith: برای دریافت 3 توکن نقره) بگذارد. برای کار در اسلحه‌خانه (Armoury) و کُلبه‌ی بزرگ، به آدمک‌های خاکستری و سفید نیاز دارید. هر بازیکن، پس از جای‌گذاریِ آدمک و انجام عملیات مربوطه، یک آدمک دیگر را از ساختمانی دیگر برداشته و عملیات مربوط به آن را انجام می‌دهد. بازیکنان، آدمکی را که برمی‌دارند، در دست خود نگه می‌دارند تا در نوبت بعد، دوباره آن را جای‌گذاری کرده و عملیات‌اَش را انجام دهند.
مثلاً آغازکننده‌ی بازی، تصمیم می‌گیرد که آدمک‌اَش را در آسیاب گذاشته و 1 توکن آذوقه دریافت کند؛ این توکن، از ذخیره‌ی مرکزی برداشته شده و به ذخیره‌ی بازیکن اضافه می‌شود. او سپس تصمیم می‌گیرد یک آدمک از دروازه بردارد. او 2 کارت از ستون کارت‌های افراد کشیده و به دست‌اَش اضافه می‌کند.
– بازیکنان نمی‌توانند آدمکی را که در همان نوبت جای‌گذاری کرده‌اند، بردارند!
– بازیکنان می‌توانند آدمکی را جای‌گذاری کنند یا بردارند بدون آن‌که عملیات مربوط به آن را انجام دهند!
– بازیکنان، در هر نوبت، عملیات مربوط به هر ساختمان را فقط یک‌بار می‌توانند انجام دهند (البته بجُز حکیم (دانشمند) / کُلبه‌ی بزرگ).
پس از برداشتنِ آدمک دوّم و انجام عملیات مربوطه، نوبت بازیکن به پایان می‌رسد. سپس بازی در جهت ساعت‌گرد ادامه پیدا می‌کند. بازیکن جدید نیز می‌تواند بین کار کردن و حمله کردن، یکی را انتخاب کند.

حمله

وقتی که بازیکنان، به‌اندازه‌ی کافی برای گروه‌شان عضوگیری کرده و آذوقه و تدارکات گردآوری کردند، می‌توانند در نوبت خود دست به حمله بزنند. برای حمله به یک مکان مسکونی (بندر، ایستگاه مرزی، کلیسا یا قلعه)، بازیکنان باید 3 شرط لازم را داشته باشند:
1) داشتنِ گروهی به‌اندازه‌ی کافی بزرگ (با تعداد افراد کافی)
2) داشتنِ آذوقه‌ی کافی (به‌علاوه‌ی توکن‌های طلا، برای کلیساها / قلعه‌ها)
3) داشتنِ آدمک از رنگ متناسب

 

امتیازشماری پایان بازی

وقتی بازی به پایان رسید، بازیکنان امتیازات اضافه‌ی پایان بازی را دریافت می‌کنند. این امتیازات، با کمکِ نشان‌گرها در ردیف‌های امتیازات تثبیت می‌شوند. امتیازشماری پایانی به این شکل انجام می‌شود:
1) ردیف والکیری‌ها: بازیکنان بر مبنای این‌که نشان‌گرِشان چقدر در این ردیف بالا رفته، امتیاز می‌گیرند. امتیازات کسب‌شده، در سمت راستِ ردیف والکیری‌ها نوشته شده‌اند.
2) ردیف سلاح‌ها: مثلِ ردیف والکیری امتیازشماری می‌شود.
3) کاشی‌های پیشکشِ جمع‌آوری‌شده: این کاشی‌ها رو شده و ارزش‌های‌شان به امتیازات بازیکن روی ردیف امتیازات اضافه می‌شود.
4) افراد گروه: برخی از افراد، همان‌طور که در کارت‌شان نوشته شده، در پایان بازی، امتیازات اضافه‌ای را نصیب بازیکنان می‌کنند.
5) غنایم: بازیکنان، امتیازات غنایم خود را محاسبه می‌کنند:
1 توکن طلا = 1 امتیاز
1 توکن آهن = 1 امتیاز
2 توکن گاو = 1 امتیاز (1 توکن به‌تنهایی هیچ امتیازی نصیب بازیکن نمی‌کند!)

بعد از آن‌که همه‌ی بازیکنان، امتیازات پایان بازی خود را محاسبه کردند، بازیکنی که بیش‌ترین امتیاز را داشته باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود! در صورت تساوی، بازیکنی که در ردیف والکیری‌ها بالاتر باشد، برنده خواهد بود. در صورت تساوی دوباره، بازیکنی که در ردیف سلاح‌ها بالاتر باشد، برنده خواهد بود.

 

بازی فکری Raiders Of The North Sea به قدری جذاب، پیچیده و با مکانیزم های حرفه ای بود که حتی بازی کامپیوتری و ویدیویی آن برای پلتفرم های گوشی همراه ارائه شد.

Raiders of the North Sea is set in the central years of the Viking Age. As Viking warriors, players seek to impress the Chieftain by raiding unsuspecting settlements. To do so, players need to assemble a crew, collect provisions, and journey north to plunder gold, iron and livestock. Glory can be found in battle, even at the hands of the Valkyrie, so gather your warriors because it’s raiding season!

To impress the Chieftain, you need victory points (VPs), with those being acquired primarily by raiding settlements, taking plunder, and making offerings to the Chieftain. How you use your plunder is also vital to your success. Players take turns in clockwise order, and on a turn you place a worker and resolve its action, then pick up a different worker and resolve its action. Broadly speaking, those actions fall in one of two categories:

  • Work: Having a good crew and enough provisions are vital to successful raiding, so before making any raids, players need to do some work to prepare their crew and collect supplies. This is all done in the village at the bottom of the game board, with eight buildings offering various actions. You must first place your worker in an available building where no other worker is present, then pick up a different worker from a different building.
  • Raid: Once players have hired enough crew and collected provisions, you may choose to raid on your turn. To raid a settlement — whether a harbor, outpost, monastery or fortress — you need to meet three requirements: Having a large enough crew, having enough provisions (along with gold for monasteries and fortresses, and having a worker of the right color. Raiding offers various ways of scoring, such as military strength, plunder, and Valkyries, which is how grey and white workers enter the game.

The game ends when only one fortress raid remains, all Valkyrie have been removed, or all offerings have been made, then players tally their scores.

معرفی بازی

مقدّمه

روزگار، روزگارِ “وایکینگ‌ها”ست! بازیکنان، در نقش “وایکینگ‌ها”ی جنگجو، می‌کوشند تا با حمله به مکان‌های مسکونیِ دوراُفتاده و چپاولِ آن‌ها، دلِ “رییس قبیله” را به دست بیاورند؛ آن‌ها باید گروه تشکیل داده، آذوقه تدارک دیده و برای غارتِ طلا، آهن و حیوانات اهلی، عازمِ شمال شوند.
هر آن‌چه در جنگ فراچنگ می‌آید، افتخار است؛ حتی مرگ در دستانِ “والکیری‌ها”… پس جنگجویان خود را فرا بخوانید که زمان، زمانِ حمله است! (توضیح مترجم: “والکیری‌ها” -در باورِ مردمان شمال اروپا- اِلاهگانی هستند که نتیجه‌ی جنگ‌ها را تعیین کرده و نیمی از کُشتگان را با خود به “والهالا”، تالارِ مقدّسِ کُشتگان می‌برند.)

هدف بازی

هدفِ “مُهاجمانِ دریای شمال”، داشتنِ بیش‌ترین امتیاز در پایان بازی و تحت تأثیر قرار دادنِ “رییس قبیله” است. امتیازات، بیش از هر چیز، با حمله به مکان‌های مسکونی، غارتگری و ارائه‌ی پیشکش به “رییس قبیله” به دست می‌آیند. چگونگیِ استفاده از “غنایم” نیز در موفقیتِ بازیکنان موثر است. بازی، در 3 حالت به پایان می‌رسد: فقط 1 مجموعه از 6 مجموعه‌ی غنایمِ قلعه‌ها فتح‌نشده باقی مانده باشد… یا همه‌ی “والکیری‌ها” از بازی خارج شده باشند… یا همه‌ی پیشکش‌ها ارائه شده باشند.

روش بازی

– هر بازیکن، نوبت خود را با 1 آدمک شروع می‌کند.
– هر بازیکن، در نوبت خود، آدمک خود را در صفحه گذاشته و عملیاتی را انجام می‌دهد.
– پس از این کار، بازیکن، آدمک دیگری را -از صفحه- برداشته و عملیات دوّم را انجام می‌دهد.
– این، رَوندِ کلّی بازی است و نوع عملیاتی که بازیکنان انجام می‌دهند، تغییری در آن ایجاد نمی‌کند!

 

بازیکنان یک‌به‌یک بازی می‌کنند؛ به‌نوبت، در جهت ساعت‌گرد و اوّل از همه، بازیکن آغازکننده! هر بازیکن باید تصمیم بگیرد که در نوبت‌اَش “کار می‌کند” یا “حمله می‌کند”. بازیکنان به‌نوبت بازی می‌کنند تا این‌که یکی از 3 حالتِ پایان بازی پیش بیاید (بخش “پایان بازی” را ببینید). بدون توجه به تصمیماتی که بازیکنان می‌گیرند و عملیاتی که انجام می‌دهند، هر نوبت بازی به این ترتیب برگزار می‌شود:
1) جای‌گذاریِ آدمک و انجام عملیات مربوطه
2) برداشتنِ یک آدمک دیگر و انجام عملیات مربوطه

کار

داشتن یک گروه خوب و آذوقه و تدارکات کافی، لوازمِ یک حمله‌ی موفقیت‌آمیز هستند. بنابراین پیش از اقدام به حمله، بازیکنان نیاز دارند که “کار”هایی انجام داده تا گروه خود را آماده کرده و منابعی گردآوری کنند. همه‌ی این امور، در “شهر” (در بخش پایینیِ صفحه‌ی بازی) انجام می‌شوند.
8 نوع ساختمان مختلف، با عملیات متنوع، در بازی وجود دارند (برای جزییات دقیق، بخش “ساختمان‌های شهر” را ببینید). در آغاز بازی، آدمک‌هایی در قسمت‌های دروازه، تالار شهر و خزانه قرار گرفته‌اند پس در این ساختمان‌ها، نمی‌توان آدمک دیگری گذاشت. هر بازیکن، در نوبت‌اَش، آدمک‌اَش را در یکی از ساختمان‌های قابل جای‌گذاری (خالی) می‌گذارد. فراموش نکنید که آدمک‌ها 3 دسته‌اَند؛ در برخی موارد، رنگِ آدمک، عملیاتِ ساختمان را اندکی تغییر می‌دهد!
آغازکننده‌ی بازی می‌تواند آدمک خود را در آسیاب (Mill: برای دریافت 1 توکن آذوقه)، سربازخانه (Barracks: برای اجیر کردن 1 عضو جدید) یا کارگاه نقره‌سازی (Silversmith: برای دریافت 3 توکن نقره) بگذارد. برای کار در اسلحه‌خانه (Armoury) و کُلبه‌ی بزرگ، به آدمک‌های خاکستری و سفید نیاز دارید. هر بازیکن، پس از جای‌گذاریِ آدمک و انجام عملیات مربوطه، یک آدمک دیگر را از ساختمانی دیگر برداشته و عملیات مربوط به آن را انجام می‌دهد. بازیکنان، آدمکی را که برمی‌دارند، در دست خود نگه می‌دارند تا در نوبت بعد، دوباره آن را جای‌گذاری کرده و عملیات‌اَش را انجام دهند.
مثلاً آغازکننده‌ی بازی، تصمیم می‌گیرد که آدمک‌اَش را در آسیاب گذاشته و 1 توکن آذوقه دریافت کند؛ این توکن، از ذخیره‌ی مرکزی برداشته شده و به ذخیره‌ی بازیکن اضافه می‌شود. او سپس تصمیم می‌گیرد یک آدمک از دروازه بردارد. او 2 کارت از ستون کارت‌های افراد کشیده و به دست‌اَش اضافه می‌کند.
– بازیکنان نمی‌توانند آدمکی را که در همان نوبت جای‌گذاری کرده‌اند، بردارند!
– بازیکنان می‌توانند آدمکی را جای‌گذاری کنند یا بردارند بدون آن‌که عملیات مربوط به آن را انجام دهند!
– بازیکنان، در هر نوبت، عملیات مربوط به هر ساختمان را فقط یک‌بار می‌توانند انجام دهند (البته بجُز حکیم (دانشمند) / کُلبه‌ی بزرگ).
پس از برداشتنِ آدمک دوّم و انجام عملیات مربوطه، نوبت بازیکن به پایان می‌رسد. سپس بازی در جهت ساعت‌گرد ادامه پیدا می‌کند. بازیکن جدید نیز می‌تواند بین کار کردن و حمله کردن، یکی را انتخاب کند.

حمله

وقتی که بازیکنان، به‌اندازه‌ی کافی برای گروه‌شان عضوگیری کرده و آذوقه و تدارکات گردآوری کردند، می‌توانند در نوبت خود دست به حمله بزنند. برای حمله به یک مکان مسکونی (بندر، ایستگاه مرزی، کلیسا یا قلعه)، بازیکنان باید 3 شرط لازم را داشته باشند:
1) داشتنِ گروهی به‌اندازه‌ی کافی بزرگ (با تعداد افراد کافی)
2) داشتنِ آذوقه‌ی کافی (به‌علاوه‌ی توکن‌های طلا، برای کلیساها / قلعه‌ها)
3) داشتنِ آدمک از رنگ متناسب

 

امتیازشماری پایان بازی

وقتی بازی به پایان رسید، بازیکنان امتیازات اضافه‌ی پایان بازی را دریافت می‌کنند. این امتیازات، با کمکِ نشان‌گرها در ردیف‌های امتیازات تثبیت می‌شوند. امتیازشماری پایانی به این شکل انجام می‌شود:
1) ردیف والکیری‌ها: بازیکنان بر مبنای این‌که نشان‌گرِشان چقدر در این ردیف بالا رفته، امتیاز می‌گیرند. امتیازات کسب‌شده، در سمت راستِ ردیف والکیری‌ها نوشته شده‌اند.
2) ردیف سلاح‌ها: مثلِ ردیف والکیری امتیازشماری می‌شود.
3) کاشی‌های پیشکشِ جمع‌آوری‌شده: این کاشی‌ها رو شده و ارزش‌های‌شان به امتیازات بازیکن روی ردیف امتیازات اضافه می‌شود.
4) افراد گروه: برخی از افراد، همان‌طور که در کارت‌شان نوشته شده، در پایان بازی، امتیازات اضافه‌ای را نصیب بازیکنان می‌کنند.
5) غنایم: بازیکنان، امتیازات غنایم خود را محاسبه می‌کنند:
1 توکن طلا = 1 امتیاز
1 توکن آهن = 1 امتیاز
2 توکن گاو = 1 امتیاز (1 توکن به‌تنهایی هیچ امتیازی نصیب بازیکن نمی‌کند!)

بعد از آن‌که همه‌ی بازیکنان، امتیازات پایان بازی خود را محاسبه کردند، بازیکنی که بیش‌ترین امتیاز را داشته باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود! در صورت تساوی، بازیکنی که در ردیف والکیری‌ها بالاتر باشد، برنده خواهد بود. در صورت تساوی دوباره، بازیکنی که در ردیف سلاح‌ها بالاتر باشد، برنده خواهد بود.

 

بازی فکری Raiders Of The North Sea به قدری جذاب، پیچیده و با مکانیزم های حرفه ای بود که حتی بازی کامپیوتری و ویدیویی آن برای پلتفرم های گوشی همراه ارائه شد.

Description

Raiders of the North Sea is set in the central years of the Viking Age. As Viking warriors, players seek to impress the Chieftain by raiding unsuspecting settlements. To do so, players need to assemble a crew, collect provisions, and journey north to plunder gold, iron and livestock. Glory can be found in battle, even at the hands of the Valkyrie, so gather your warriors because it’s raiding season!

To impress the Chieftain, you need victory points (VPs), with those being acquired primarily by raiding settlements, taking plunder, and making offerings to the Chieftain. How you use your plunder is also vital to your success. Players take turns in clockwise order, and on a turn you place a worker and resolve its action, then pick up a different worker and resolve its action. Broadly speaking, those actions fall in one of two categories:

  • Work: Having a good crew and enough provisions are vital to successful raiding, so before making any raids, players need to do some work to prepare their crew and collect supplies. This is all done in the village at the bottom of the game board, with eight buildings offering various actions. You must first place your worker in an available building where no other worker is present, then pick up a different worker from a different building.
  • Raid: Once players have hired enough crew and collected provisions, you may choose to raid on your turn. To raid a settlement — whether a harbor, outpost, monastery or fortress — you need to meet three requirements: Having a large enough crew, having enough provisions (along with gold for monasteries and fortresses, and having a worker of the right color. Raiding offers various ways of scoring, such as military strength, plunder, and Valkyries, which is how grey and white workers enter the game.

The game ends when only one fortress raid remains, all Valkyrie have been removed, or all offerings have been made, then players tally their scores.

  • Raiders of the North Sea
  • Invasores do Mar do Norte
    Nájezdníci ze Severu
    Najeźdźcy z Północy
    Pillards de la mer du Nord
    Pljačkaši Severnog mora
    Räuber der Nordsee
    Rovers van de Noordzee
    Saqueadores del Mar del Norte
    Βίκινγκς: οι Επιδρομείς της Βόρειας Θάλασσας
    Вікінги Північного Моря
    Викинги
    北海掠夺者
    북해의 침략자
  • 2015
  • Shem Phillips
  • Mihajlo Dimitrievski
  • Garphill Games
    Angry Lion Games
    Banana Games
    CrowD Games
    Games Factory Publishing
    Ghenos Games
    Kaissa Chess & Games
    MeepleBR
    MIPL
    Mosigra
    Pixie Games
    Primigenio
    Renegade Game Studios
    REXhry
    Schwerkraft-Verlag
    White Goblin Games
    Ігромаг
  • Medieval
    Nautical
  • Contracts
    Dice Rolling
    Worker Placement
    Worker Placement, Different Worker Types
  • Components: Dice with Icons
    Components: Multi-Use Cards
    Crowdfunding: Kickstarter
    Crowdfunding: Wspieram
    Digital Implementations: Steam
    Digital Implementations: Tabletopia
    Misc: LongPack Games
    Misc: Mensa Select
    Players: Games with expansions that add solo play
    Region: North Sea
    Series: The North Sea Trilogy (Garphill Games)
    Theme: Vikings
  • Rulebook
  • 1 Game Board
  • 71 Townfolks Cards
  • 4 Ship Cards (in 4 colours)
  • 16 Offering Tiles
  • 12 Score Markers (in 4 colours)
  • 18 Valkyrie tokens
  • 18 Gold tokens
  • 18 Iron tokens
  • 26 Livestock tokens
  • 32 Provisions markers
  • 32 Silver coins (metal)
  • 7 Black Workers
  • 11 Grey Workers
  • 12 White Workers
  • 2 Averaging Dice
  • 1 Black bag
  • 2019 Nederlandse Spellenprijs Best Expert Game Winner
  • 2019 Nederlandse Spellenprijs Best Expert Game Nominee
  • 2019 Gouden Ludo Best Family Game Winner
  • 2019 Gouden Ludo Best Family Game Nominee
  • 2018 Origins Awards Best Board Game Nominee
  • 2018 Mensa Select Winner
  • 2017 Tric Trac Nominee
  • 2017 Swiss Gamers Award Nominee
  • 2017 Kennerspiel des Jahres Nominee
اطلاعات تکمیلی
  • Raiders of the North Sea
  • Invasores do Mar do Norte
    Nájezdníci ze Severu
    Najeźdźcy z Północy
    Pillards de la mer du Nord
    Pljačkaši Severnog mora
    Räuber der Nordsee
    Rovers van de Noordzee
    Saqueadores del Mar del Norte
    Βίκινγκς: οι Επιδρομείς της Βόρειας Θάλασσας
    Вікінги Північного Моря
    Викинги
    北海掠夺者
    북해의 침략자
  • 2015
  • Shem Phillips
  • Mihajlo Dimitrievski
  • Garphill Games
    Angry Lion Games
    Banana Games
    CrowD Games
    Games Factory Publishing
    Ghenos Games
    Kaissa Chess & Games
    MeepleBR
    MIPL
    Mosigra
    Pixie Games
    Primigenio
    Renegade Game Studios
    REXhry
    Schwerkraft-Verlag
    White Goblin Games
    Ігромаг
  • Medieval
    Nautical
  • Contracts
    Dice Rolling
    Worker Placement
    Worker Placement, Different Worker Types
  • Components: Dice with Icons
    Components: Multi-Use Cards
    Crowdfunding: Kickstarter
    Crowdfunding: Wspieram
    Digital Implementations: Steam
    Digital Implementations: Tabletopia
    Misc: LongPack Games
    Misc: Mensa Select
    Players: Games with expansions that add solo play
    Region: North Sea
    Series: The North Sea Trilogy (Garphill Games)
    Theme: Vikings
محتویات جعبه
  • Rulebook
  • 1 Game Board
  • 71 Townfolks Cards
  • 4 Ship Cards (in 4 colours)
  • 16 Offering Tiles
  • 12 Score Markers (in 4 colours)
  • 18 Valkyrie tokens
  • 18 Gold tokens
  • 18 Iron tokens
  • 26 Livestock tokens
  • 32 Provisions markers
  • 32 Silver coins (metal)
  • 7 Black Workers
  • 11 Grey Workers
  • 12 White Workers
  • 2 Averaging Dice
  • 1 Black bag
جوایز و افتخارات
  • 2019 Nederlandse Spellenprijs Best Expert Game Winner
  • 2019 Nederlandse Spellenprijs Best Expert Game Nominee
  • 2019 Gouden Ludo Best Family Game Winner
  • 2019 Gouden Ludo Best Family Game Nominee
  • 2018 Origins Awards Best Board Game Nominee
  • 2018 Mensa Select Winner
  • 2017 Tric Trac Nominee
  • 2017 Swiss Gamers Award Nominee
  • 2017 Kennerspiel des Jahres Nominee
expasion

اکسپنشن ها

  • Raiders of the North Sea: The Old Heroes
  • Raiders of the North Sea: Garphill Games 5-Year Anniversary Promo Cards
  • Raiders of the North Sea: Ceedee Promo Card
  • Raiders of the North Sea: Fields of Fame
  • Raiders of the North Sea: Hall of Heroes
  • Raiders of the North Sea: Jarl Promo
  • Raiders of the North Sea: Outsiders
  • Raiders of the North Sea: Solo Variant
  • Raiders of the North Sea: The Meeple Men Promo Card
  • Raiders of the North Sea: The Mico Promo
  • Raiders of the North Sea: Rod & Pep Watch It Played Promo
  • The North Sea Runesaga
  • Rovers van de Noordzee: Promodeck
  • Garphill Games 5-Year Anniversary Promo Pack
  • Rovers van de Noordzee: Helden uit het Noorden
  • Räuber der Nordsee: Steinmetz & Wachmann
  • Räuber der Nordsee: Held Mico
books

کاتالوگ ها

shop--v2

فروشگاه ها

clips-apperance

ویدئو ها

apple-arcade

نسخه دیجیتال

 

Digital Implementations: Steam
Digital Implementations: Tabletopia
dice

تجربه در کافه بازی

deprticon11

گالری تصاویر

Raiders-of-the-North-Sea-بردگیم Raiders-of-the-North-Sea-Renegade-Game-Studios-بوردگیم Raiders_of_the_North_Sea_boardgame raiders-north-sea-6 Raiders-of-the-North-Sea-boardgame Raiders_of_the_North_Sea_board_game Raiders.of_.the_.North_.Sea_ Raiders-of-the-North-Sea-board-game-1 Raiders-of-the-North-Sea-board-game
امتیاز دهی کاربران
  • گیم پلی
    درحال ارسال
  • طراحی بصری
    درحال ارسال
  • کیفیت قطعات
    درحال ارسال
  • تکرارپذیری
    درحال ارسال
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
5 1 رای
امتیاز کل
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x