12345بازی استراتژیکبردگیم

Scythe

پنج جناح برای تسلط بر اروپای جنگ زده و پر از مکانیک 1920 رقابت می کنند

امتیاز : 8.2 از 10

8.2

سختی : 3.42 از 5

3.42

لینک رسمی : stonemaiergames.com

نسخه ایرانی : ندارد

تعداد نفرات

Players

1 الی 5 نفر

نفرات پیشنهادی : 1 الی 5 نفر

بهترین حالت بازی ( نفر ) : 4

زمان بازی

Time

90 الی 115 دقیقه

گروه سنی

age

+14

سن پیشنهادی : +12

رتبه بازی

Board-Game-Icon-Overal-Rank

رتبه کلی : 14

استراتژی : 12

این زمان ناآرامی در اروپا 1920 است. خاکسترهای اولین جنگ بزرگ هنوز برف را تیره می کند. دولت-شهر سرمایه داری که فقط به عنوان “کارخانه” شناخته می شود و جنگ را با مکانیک های بسیار زره پوش برانگیخت ، درهای خود را بست و توجه چندین کشور را به خود جلب کرد.

Scythe یک بازی موتور ساز است که در یک دوره تاریخ 1920 جایگزین تنظیم شده است. این زمان کشاورزی و جنگ ، قلب های شکسته و چرخ دنده های زنگ زده ، نوآوری و شجاعت است. در Scythe ، هر بازیکن نمایانگر شخصیتی از یکی از پنج جناح اروپای شرقی است که سعی می کنند ثروت خود را به دست آورند و سهم جناح خود را در سرزمین اطراف کارخانه مرموز بدست آورند. بازیکنان قلمرو را فتح می کنند ، افراد جدیدی را استخدام می کنند ، منابع را جمع آوری می کنند ، روستاییان را به دست می آورند ، سازه می سازند و ماشین های هیولایی را فعال می کنند.

هر بازیکن بازی را با منابع مختلف (قدرت ، سکه ، زیرکی مبارزه و محبوبیت) ، مکان شروع متفاوت و هدف پنهان آغاز می کند. موقعیت های شروع به طور خاص تنظیم شده اند تا به منحصر به فرد بودن هر جناح و ماهیت نامتقارن بازی کمک کنند (هر جناح همیشه در یک مکان شروع می شود).

Scythe تقریباً بر سرنوشت بازیکنان کنترل کامل دارد. به غیر از کارت هدف پنهان فردی هر بازیکن ، تنها عناصر شانس یا تنوع کارت های “برخورد” است که بازیکنان هنگام تعامل با شهروندان سرزمین های تازه کشف شده ، آنها را ترسیم می کنند. هر کارت برخورد گزینه های مختلفی را در اختیار بازیکن قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد با انتخاب خود شانس تساوی را کاهش دهند. مبارزه نیز توسط انتخاب ها هدایت می شود ، نه شانس یا تصادفی.

Scythe از مکانیزم ساده انتخاب عمل (بدون دور یا فاز) برای حرکت سریع گیم پلی و کاهش زمان خرابی بین دورها استفاده می کند. در حالی که بسیاری از درگیری های مستقیم برای بازیکنانی که به دنبال آن هستند وجود دارد ، حذف بازیکن وجود ندارد.

هر قسمت از Scythe جنبه ای از موتورسازی دارد. بازیکنان می توانند اقدامات خود را برای کارآمدتر شدن ارتقا دهند ، ساختارهایی بسازند که موقعیت خود را در نقشه بهبود می بخشد ، افراد جدیدی را به منظور افزایش توانایی های شخصیتی استخدام کنند ، مکانیک ها را برای جلوگیری از تهاجم مخالفان فعال کرده و مرزهای خود را برای برداشتن انواع و منابع بیشتر افزایش دهند. این جنبه های موتورسازی باعث ایجاد حس حرکت و پیشرفت در طول بازی می شود. ترتیبی که بازیکنان موتور خود را بهبود می بخشند به حس منحصر به فرد هر بازی می افزاید ، حتی وقتی چندین بار در یک جناح بازی می کنند.

خاکستر های جنگ جهانی اول در دهه 1920 بر اروپا سایه افکنده است. دولت سرمایه داری که از آن با عنوان «کارخانه» یاد می شود، با استفاده از ماشین های مکانیکی جنگی غول آسا، درب های خود را بسته است و توجه چندین کشور مجاور را به خود جلب کرده است. اتفاقات این بازی در یک دنیای موازی در دهه 1920 در جریان است، زمان کشاورزی و جنگ، قلب های شکسته و چرخ دنده های زنگ زده، نوآوری و غرور فرارسیده است. در بازی داس (Scythe) هر بازیکن در نقش یک شخصیت از یک حزب قرار خواهد گرفت که سعی می کند مردم خود را تبدیل به ثروتمند ترین و قدرتمند ترین مردم اروپاری شرقی کند. بازیکنان در قلمرو های بازی حرکت کرده و به فتح قلمرو و غارت قلمرو های دیگری و بدست آوردن غنائم جنگی و استخدام نیرو های جدید در قلمرو های خود می پردازند. منابع و کارگر تولید می کنند و ساختمان و ماشین های غول آسای زرهی می سازند و با یکدیگر بر سر اقتدار و محبوبیت رقابت می کنند. پیشرفت بازیکن ها در این بازی از طریق کسب ستاره های دستاورد و قرار دادن آن ها بر روی صفحه ی بازی اتفاق می افتد. زمانی که یک بازیکن ششمین ستاره ی خود را بر روی نوار پیروزی صفحه ی بازی قرار دهد بازی بلافاصله به پایان می رسد و نوبت به شمارش سکه ها و دارایی های بازیکنان می رسد که میتواند از راه های متعددی درون بازی یا در انتهای بازی به دست بیاید: به ازای ستاره های دستاوردی که بدست آمده یا به ازای نواحی تحت کنترل هر بازیکن و به ازای هر دو منبع تحت مالکیت هر بازیکن. مقدار پولی که نصیب هر بازیکن می شود بستگی به موقیت حزب آن بازیکن بر روی نمودار محبوبیت ها دارد، هرچه محبوبیت بازیکن بیشتر باشد پول بیشتری بدست می آورد. در پایان بازیکنی که بیشترین سکه و پول را داشته باشد برنده بازی خواهد بود. بازی شامل 5 حزب Nordic و Rusviet و Polania و Crimea و Saxony می باشد که هر بازیکن یک برد کوچک شخصی و مهره های مربوط به حزب خود و رنگ خود را دارا می باشد. هر حزب توانایی ها و قابلیت های ویژه خود را دارا می باشد که به آن بازیکن توانایی های ویژه ای نسبت به سایر بازیکنان داده می شود. همچنین هر بازیکن پایتخت خودش را دارا می باشد و مکان شروع خاص خودش را در صفحه ی بازی دارد. هر بازیکن در ابتدا با دو هدف مخفی و میزان مشخصی محبوبیت و قدرت نظامی و منابع و سکه، بازی را شروع می کند. تنها قسمت شانس در این بازی کارت های هدفی که هر بازیکن در ابتدای بازی بدست می آورد و همچنین کارت های مواجهه که در مواجهه با شهروندان در مکان های مشخصی از بازی در اراضی مختلف می کشند و از مزایای آن بهره مند می شوند، است. یکی از جذابیت های بازی داس، صفحه بازی آن است. یک صفحه بازی دو رو برای بازی پیشرفته و ساده. صفحه ای متشکل از انواع اراضی دریاچه ها و رود ها و کوهستان ها و دهکده ها و جنگل ها و زمین های کشاورزی و… با امکانات و منابع مختلف که با طراحی بسیار زیبا و کیفیتی خوب به چاپ رسیده است. قطعات بی نظیر بازی، از دیگر نقاط قوت بازی هستند. منابع مختلف، امکانات متعدد، کشاورزی و جنگ، جمعیت، اقتصاد و پیشرفت، همه و همه در بازی فکری داس باعث شده اند تا این بازی به عنوان یکی از بهترین بازیهای سال 2016 انتخاب شود. بازی scythe یکی از موفق ترین پروژه های کیک استارتر تا به امروز بوده است. در سال 2017 نسخه مناسب برای کودکان نیز با نام My Little Scythe توسط Hoby Chou تولید شد.

It is a time of unrest in 1920s Europa. The ashes from the first great war still darken the snow. The capitalistic city-state known simply as “The Factory”, which fueled the war with heavily armored mechs, has closed its doors, drawing the attention of several nearby countries.

Scythe is an engine-building game set in an alternate-history 1920s period. It is a time of farming and war, broken hearts and rusted gears, innovation and valor. In Scythe, each player represents a character from one of five factions of Eastern Europe who are attempting to earn their fortune and claim their faction’s stake in the land around the mysterious Factory. Players conquer territory, enlist new recruits, reap resources, gain villagers, build structures, and activate monstrous mechs.

Each player begins the game with different resources (power, coins, combat acumen, and popularity), a different starting location, and a hidden goal. Starting positions are specially calibrated to contribute to each faction’s uniqueness and the asymmetrical nature of the game (each faction always starts in the same place).

Scythe gives players almost complete control over their fate. Other than each player’s individual hidden objective card, the only elements of luck or variability are “encounter” cards that players will draw as they interact with the citizens of newly explored lands. Each encounter card provides the player with several options, allowing them to mitigate the luck of the draw through their selection. Combat is also driven by choices, not luck or randomness.

Scythe uses a streamlined action-selection mechanism (no rounds or phases) to keep gameplay moving at a brisk pace and reduce downtime between turns. While there is plenty of direct conflict for players who seek it, there is no player elimination.

Every part of Scythe has an aspect of engine-building to it. Players can upgrade actions to become more efficient, build structures that improve their position on the map, enlist new recruits to enhance character abilities, activate mechs to deter opponents from invading, and expand their borders to reap greater types and quantities of resources. These engine-building aspects create a sense of momentum and progress throughout the game. The order in which players improve their engine adds to the unique feel of each game, even when playing one faction multiple times.

معرفی بازی

این زمان ناآرامی در اروپا 1920 است. خاکسترهای اولین جنگ بزرگ هنوز برف را تیره می کند. دولت-شهر سرمایه داری که فقط به عنوان “کارخانه” شناخته می شود و جنگ را با مکانیک های بسیار زره پوش برانگیخت ، درهای خود را بست و توجه چندین کشور را به خود جلب کرد.

Scythe یک بازی موتور ساز است که در یک دوره تاریخ 1920 جایگزین تنظیم شده است. این زمان کشاورزی و جنگ ، قلب های شکسته و چرخ دنده های زنگ زده ، نوآوری و شجاعت است. در Scythe ، هر بازیکن نمایانگر شخصیتی از یکی از پنج جناح اروپای شرقی است که سعی می کنند ثروت خود را به دست آورند و سهم جناح خود را در سرزمین اطراف کارخانه مرموز بدست آورند. بازیکنان قلمرو را فتح می کنند ، افراد جدیدی را استخدام می کنند ، منابع را جمع آوری می کنند ، روستاییان را به دست می آورند ، سازه می سازند و ماشین های هیولایی را فعال می کنند.

هر بازیکن بازی را با منابع مختلف (قدرت ، سکه ، زیرکی مبارزه و محبوبیت) ، مکان شروع متفاوت و هدف پنهان آغاز می کند. موقعیت های شروع به طور خاص تنظیم شده اند تا به منحصر به فرد بودن هر جناح و ماهیت نامتقارن بازی کمک کنند (هر جناح همیشه در یک مکان شروع می شود).

Scythe تقریباً بر سرنوشت بازیکنان کنترل کامل دارد. به غیر از کارت هدف پنهان فردی هر بازیکن ، تنها عناصر شانس یا تنوع کارت های “برخورد” است که بازیکنان هنگام تعامل با شهروندان سرزمین های تازه کشف شده ، آنها را ترسیم می کنند. هر کارت برخورد گزینه های مختلفی را در اختیار بازیکن قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد با انتخاب خود شانس تساوی را کاهش دهند. مبارزه نیز توسط انتخاب ها هدایت می شود ، نه شانس یا تصادفی.

Scythe از مکانیزم ساده انتخاب عمل (بدون دور یا فاز) برای حرکت سریع گیم پلی و کاهش زمان خرابی بین دورها استفاده می کند. در حالی که بسیاری از درگیری های مستقیم برای بازیکنانی که به دنبال آن هستند وجود دارد ، حذف بازیکن وجود ندارد.

هر قسمت از Scythe جنبه ای از موتورسازی دارد. بازیکنان می توانند اقدامات خود را برای کارآمدتر شدن ارتقا دهند ، ساختارهایی بسازند که موقعیت خود را در نقشه بهبود می بخشد ، افراد جدیدی را به منظور افزایش توانایی های شخصیتی استخدام کنند ، مکانیک ها را برای جلوگیری از تهاجم مخالفان فعال کرده و مرزهای خود را برای برداشتن انواع و منابع بیشتر افزایش دهند. این جنبه های موتورسازی باعث ایجاد حس حرکت و پیشرفت در طول بازی می شود. ترتیبی که بازیکنان موتور خود را بهبود می بخشند به حس منحصر به فرد هر بازی می افزاید ، حتی وقتی چندین بار در یک جناح بازی می کنند.

خاکستر های جنگ جهانی اول در دهه 1920 بر اروپا سایه افکنده است. دولت سرمایه داری که از آن با عنوان «کارخانه» یاد می شود، با استفاده از ماشین های مکانیکی جنگی غول آسا، درب های خود را بسته است و توجه چندین کشور مجاور را به خود جلب کرده است. اتفاقات این بازی در یک دنیای موازی در دهه 1920 در جریان است، زمان کشاورزی و جنگ، قلب های شکسته و چرخ دنده های زنگ زده، نوآوری و غرور فرارسیده است. در بازی داس (Scythe) هر بازیکن در نقش یک شخصیت از یک حزب قرار خواهد گرفت که سعی می کند مردم خود را تبدیل به ثروتمند ترین و قدرتمند ترین مردم اروپاری شرقی کند. بازیکنان در قلمرو های بازی حرکت کرده و به فتح قلمرو و غارت قلمرو های دیگری و بدست آوردن غنائم جنگی و استخدام نیرو های جدید در قلمرو های خود می پردازند. منابع و کارگر تولید می کنند و ساختمان و ماشین های غول آسای زرهی می سازند و با یکدیگر بر سر اقتدار و محبوبیت رقابت می کنند. پیشرفت بازیکن ها در این بازی از طریق کسب ستاره های دستاورد و قرار دادن آن ها بر روی صفحه ی بازی اتفاق می افتد. زمانی که یک بازیکن ششمین ستاره ی خود را بر روی نوار پیروزی صفحه ی بازی قرار دهد بازی بلافاصله به پایان می رسد و نوبت به شمارش سکه ها و دارایی های بازیکنان می رسد که میتواند از راه های متعددی درون بازی یا در انتهای بازی به دست بیاید: به ازای ستاره های دستاوردی که بدست آمده یا به ازای نواحی تحت کنترل هر بازیکن و به ازای هر دو منبع تحت مالکیت هر بازیکن. مقدار پولی که نصیب هر بازیکن می شود بستگی به موقیت حزب آن بازیکن بر روی نمودار محبوبیت ها دارد، هرچه محبوبیت بازیکن بیشتر باشد پول بیشتری بدست می آورد. در پایان بازیکنی که بیشترین سکه و پول را داشته باشد برنده بازی خواهد بود. بازی شامل 5 حزب Nordic و Rusviet و Polania و Crimea و Saxony می باشد که هر بازیکن یک برد کوچک شخصی و مهره های مربوط به حزب خود و رنگ خود را دارا می باشد. هر حزب توانایی ها و قابلیت های ویژه خود را دارا می باشد که به آن بازیکن توانایی های ویژه ای نسبت به سایر بازیکنان داده می شود. همچنین هر بازیکن پایتخت خودش را دارا می باشد و مکان شروع خاص خودش را در صفحه ی بازی دارد. هر بازیکن در ابتدا با دو هدف مخفی و میزان مشخصی محبوبیت و قدرت نظامی و منابع و سکه، بازی را شروع می کند. تنها قسمت شانس در این بازی کارت های هدفی که هر بازیکن در ابتدای بازی بدست می آورد و همچنین کارت های مواجهه که در مواجهه با شهروندان در مکان های مشخصی از بازی در اراضی مختلف می کشند و از مزایای آن بهره مند می شوند، است. یکی از جذابیت های بازی داس، صفحه بازی آن است. یک صفحه بازی دو رو برای بازی پیشرفته و ساده. صفحه ای متشکل از انواع اراضی دریاچه ها و رود ها و کوهستان ها و دهکده ها و جنگل ها و زمین های کشاورزی و… با امکانات و منابع مختلف که با طراحی بسیار زیبا و کیفیتی خوب به چاپ رسیده است. قطعات بی نظیر بازی، از دیگر نقاط قوت بازی هستند. منابع مختلف، امکانات متعدد، کشاورزی و جنگ، جمعیت، اقتصاد و پیشرفت، همه و همه در بازی فکری داس باعث شده اند تا این بازی به عنوان یکی از بهترین بازیهای سال 2016 انتخاب شود. بازی scythe یکی از موفق ترین پروژه های کیک استارتر تا به امروز بوده است. در سال 2017 نسخه مناسب برای کودکان نیز با نام My Little Scythe توسط Hoby Chou تولید شد.

Description

It is a time of unrest in 1920s Europa. The ashes from the first great war still darken the snow. The capitalistic city-state known simply as “The Factory”, which fueled the war with heavily armored mechs, has closed its doors, drawing the attention of several nearby countries.

Scythe is an engine-building game set in an alternate-history 1920s period. It is a time of farming and war, broken hearts and rusted gears, innovation and valor. In Scythe, each player represents a character from one of five factions of Eastern Europe who are attempting to earn their fortune and claim their faction’s stake in the land around the mysterious Factory. Players conquer territory, enlist new recruits, reap resources, gain villagers, build structures, and activate monstrous mechs.

Each player begins the game with different resources (power, coins, combat acumen, and popularity), a different starting location, and a hidden goal. Starting positions are specially calibrated to contribute to each faction’s uniqueness and the asymmetrical nature of the game (each faction always starts in the same place).

Scythe gives players almost complete control over their fate. Other than each player’s individual hidden objective card, the only elements of luck or variability are “encounter” cards that players will draw as they interact with the citizens of newly explored lands. Each encounter card provides the player with several options, allowing them to mitigate the luck of the draw through their selection. Combat is also driven by choices, not luck or randomness.

Scythe uses a streamlined action-selection mechanism (no rounds or phases) to keep gameplay moving at a brisk pace and reduce downtime between turns. While there is plenty of direct conflict for players who seek it, there is no player elimination.

Every part of Scythe has an aspect of engine-building to it. Players can upgrade actions to become more efficient, build structures that improve their position on the map, enlist new recruits to enhance character abilities, activate mechs to deter opponents from invading, and expand their borders to reap greater types and quantities of resources. These engine-building aspects create a sense of momentum and progress throughout the game. The order in which players improve their engine adds to the unique feel of each game, even when playing one faction multiple times.

      • Global Components

        • 2 rulebooks (regular & Automa)
        • 1 quick-reference guide
        • 1 achievement sheet
        • 1 game board
        • 5 dual-layered Player Mats
        • 80 custom wooden resource tokens
        • 88 cardboard coins (28×”1″,16×”3″,16×”5″,16×”10″,12×”20″)
        • 8 cardboard multiplier tokens
        • 11 cardboard encounter tokens
        • 6 structure bonus tiles
        • 42 combat cards
        • 23 objective cards
        • 28 encounter cards
        • 12 Factory cards
        • 2 power dials
        • 5 Riverwalk cards
        • 5 quick-start cards
        • 31 Automa cards

        Faction-Specific Components (total for all 5 factions)

        • 20 mech miniatures
        • 5 character miniatures
        • 5 Faction Mats
        • 5 custom wooden action tokens
        • 5 custom wooden popularity tokens
        • 5 custom wooden power tokens
        • 30 custom wooden star tokens
        • 20 custom wooden structure tokens
        • 20 custom wooden recruit tokens
        • 40 custom wooden worker tokens
        • 30 wooden technology cubes

        Stretch goals are included in the above list.

        Sleeves

        • 50 @ 70 x 110mm (encounter and factory cards) (+14 for promos)
        • 54 @ 57 x 87mm (automa and objective cards) (+4 for promos)
        • 42 @ 44 X 67mm (combat cards)
اطلاعات تکمیلی
محتویات جعبه
      • Global Components

        • 2 rulebooks (regular & Automa)
        • 1 quick-reference guide
        • 1 achievement sheet
        • 1 game board
        • 5 dual-layered Player Mats
        • 80 custom wooden resource tokens
        • 88 cardboard coins (28×”1″,16×”3″,16×”5″,16×”10″,12×”20″)
        • 8 cardboard multiplier tokens
        • 11 cardboard encounter tokens
        • 6 structure bonus tiles
        • 42 combat cards
        • 23 objective cards
        • 28 encounter cards
        • 12 Factory cards
        • 2 power dials
        • 5 Riverwalk cards
        • 5 quick-start cards
        • 31 Automa cards

        Faction-Specific Components (total for all 5 factions)

        • 20 mech miniatures
        • 5 character miniatures
        • 5 Faction Mats
        • 5 custom wooden action tokens
        • 5 custom wooden popularity tokens
        • 5 custom wooden power tokens
        • 30 custom wooden star tokens
        • 20 custom wooden structure tokens
        • 20 custom wooden recruit tokens
        • 40 custom wooden worker tokens
        • 30 wooden technology cubes

        Stretch goals are included in the above list.

        Sleeves

        • 50 @ 70 x 110mm (encounter and factory cards) (+14 for promos)
        • 54 @ 57 x 87mm (automa and objective cards) (+4 for promos)
        • 42 @ 44 X 67mm (combat cards)
جوایز و افتخارات
expasion

اکسپنشن ها

Scythe: Modular Board (2019)

Scythe: Encounters (2018)

Scythe: The Rise of Fenris (2018)

Scythe: The Wind Gambit (2017)

Scythe: Invaders from Afar (2016)

books

کاتالوگ ها

shop--v2

فروشگاه ها

clips-apperance

ویدئو ها

apple-arcade

نسخه دیجیتال

dice

تجربه در کافه بازی

deprticon11

گالری تصاویر

Scythe-Figures Scythe-white Scythe-red-hero Scythe-Metal-coins Scythe-real-resource Scythe-game-board Scythe-player-board
امتیاز دهی کاربران
  • گیم پلی
    درحال ارسال
  • طراحی بصری
    درحال ارسال
  • کیفیت قطعات
    درحال ارسال
  • تکرارپذیری
    درحال ارسال
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
5 1 رای
امتیاز کل
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x