1234بازی استراتژیکبردگیم

Spirit Island

ارواح جزیره با استفاده از قدرتهای اولیه به دفاع از خانه خود در برابر مهاجمان می پردازند

امتیاز : 8.4 از 10

8.4

سختی : 4.01 از 5

4.01

لینک رسمی : querki.net

نسخه ایرانی : ندارد

تعداد نفرات

Players

1 الی 4 نفر

نفرات پیشنهادی : 1 الی 4 نفر

بهترین حالت بازی ( نفر ) : 2

زمان بازی

Time

90 الی 120 دقیقه

گروه سنی

age

+13

سن پیشنهادی : +14

رتبه بازی

Board-Game-Icon-Overal-Rank

رتبه کلی : 11

استراتژی : 10

در دورترین نقاط جهان ، جادو هنوز وجود دارد ، که توسط ارواح زمین ، آسمان و هر چیز طبیعی تجسم یافته است. همانطور که قدرتهای بزرگ اروپا امپراتوری های استعماری خود را بیشتر و بیشتر می کنند ، آنها ناگزیر مدعی مکانی خواهند شد که ارواح هنوز در قدرت هستند – و وقتی این قدرت را بدست آورند ، خود این سرزمین در کنار جزایری که در آنجا زندگی می کنند مبارزه خواهد کرد.

Spirit Island یک بازی مشارکتی پیچیده درباره دفاع از جزیره محل زندگیتان در برابر مهاجمان استعمارگر است. بازیکنان در نقش ارواح مختلف این سرزمین هستند که هر یک قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارا می‌باشد. در هر نوبت بازیکنان با صرف انرژی، همزمان انتخاب می‌کنند که کدام یک از کارتهای قدرت خود را بازی کنند. استفاده از ترکیب چند کارت قدرت که با تمایلات ذاتی ارواح تطابق داشته باشد، می تواند برای شما جایزه رایگانی را به ارمغان بیاورد. قبل از این که مهاجمان گسترش بیابند و ایجاد ویرانی کنند، قدرت های سریعتر بلافاصله اثر خواهند کرد، اما سایر جادوها کندتر هستند و نیاز به پیش بینی و برنامه ریزی برای استفاده مؤثر دارند. در فاز (Spirit) بازی، ارواح انرژی به دست می‌آورند و انتخاب می‌کنند که رشد کنند؛ کارت‌های قدرت استفاده شده را باز پس گیرند، به دنبال قدرت جدیدی باشند و یا حضورشان را در مناطق جدیدی از جزیره گسترش دهند.

مهاجمان در سراسر نقشه جزیره به شکلی نیمه قابل پیش بینی گسترش می یابند. هر نوبت آنها را به برخی از سرزمین ها (بخش هایی از جزیره) می رسانند. در نوبت بعدی ، آنها در آن سرزمین ها می سازند و شهرک ها و شهرها را تشکیل می دهند. بعد از آن ، نوبت به آنجا می رسد ، زخم را به سرزمین می رسانند و به همه ساکنان جزیره حاضر حمله می کنند.

ساکنان جزیره هنگامی که مورد حمله واقع شوند، در برابر مهاجمان ایستادگی می ‌کنند و کمک‌ های دیگری نیز در اختیار ارواح قرار خواهند داد. اما ممکن است همیشه آن طور که امیدوار هستند پیش نرود. بعضی قدرتها از طریق ساکنان جزیره اثر می‌ کنند، به این صورت که به آنها کمک می‌نمایند مهاجمان را بیرون رانده و زمین های ویران شده را پاکسازی کنند.

بازی با پیشروی اوج می گیرد: ارواح حضور خود را در مناطق جدید جزیره گسترش می دهند و به دنبال قدرت های جدید و قوی تری هستند ، در حالی که مهاجمان تلاش های استعمار خود را افزایش می دهند. هر نوبت 1-3 سال سابقه متناوب را نشان می دهد.

در شروع بازی ، پیروزی مستلزم از بین بردن آخرین شهرک و شهر روی تخته است – اما با بیشتر و بیشتر ترساندن مهاجمان ، پیروزی آسان تر می شود: آنها حتی اگر تعدادی شهرک یا شهر باقی بمانند فرار می کنند. اگر روح از بین برود ، اگر جزیره تحت سلطه بیماری قرار گیرد ، یا اگر عرشه مهاجمان قبل از رسیدن به پیروزی تخلیه شود ، شکست رخ می دهد.

این بازی شامل دشمنان مختلف برای مبارزه است (به عنوان مثال: مستعمره معدن سوئد یا مستعمره بریتانیا از راه دور). هر کدام از این تغییرات به روش های مختلف انجام می شود و مسیر سختی متفاوتی را ارائه می دهد تا با کسب مهارت بازی را چالش برانگیز نگه دارد.

In the most distant reaches of the world, magic still exists, embodied by spirits of the land, of the sky, and of every natural thing. As the great powers of Europe stretch their colonial empires further and further, they will inevitably lay claim to a place where spirits still hold power – and when they do, the land itself will fight back alongside the islanders who live there.

Spirit Island is a complex and thematic cooperative game about defending your island home from colonizing Invaders. Players are different spirits of the land, each with its own unique elemental powers. Every turn, players simultaneously choose which of their power cards to play, paying energy to do so. Using combinations of power cards that match a spirit’s elemental affinities can grant free bonus effects. Faster powers take effect immediately, before the Invaders spread and ravage, but other magics are slower, requiring forethought and planning to use effectively. In the Spirit phase, spirits gain energy, and choose how / whether to Grow: to reclaim used power cards, to seek for new power, or to spread presence into new areas of the island.

The Invaders expand across the island map in a semi-predictable fashion. Each turn they explore into some lands (portions of the island); the next turn, they build in those lands, forming settlements and cities. The turn after that, they ravage there, bringing blight to the land and attacking any native islanders present.

The islanders fight back against the Invaders when attacked, and lend the spirits some other aid, but may not always do so exactly as you’d hoped. Some Powers work through the islanders, helping them (eg) drive out the Invaders or clean the land of blight.

The game escalates as it progresses: spirits spread their presence to new parts of the island and seek out new and more potent powers, while the Invaders step up their colonization efforts. Each turn represents 1-3 years of alternate-history.

At game start, winning requires destroying every last settlement and city on the board – but as you frighten the Invaders more and more, victory becomes easier: they’ll run away even if some number of settlements or cities remain. Defeat comes if any spirit is destroyed, if the island is overrun by blight, or if the Invader deck is depleted before achieving victory.

The game includes different adversaries to fight against (eg: a Swedish Mining Colony, or a Remote British Colony). Each changes play in different ways, and offers a different path of difficulty boosts to keep the game challenging as you gain skill.

معرفی بازی

در دورترین نقاط جهان ، جادو هنوز وجود دارد ، که توسط ارواح زمین ، آسمان و هر چیز طبیعی تجسم یافته است. همانطور که قدرتهای بزرگ اروپا امپراتوری های استعماری خود را بیشتر و بیشتر می کنند ، آنها ناگزیر مدعی مکانی خواهند شد که ارواح هنوز در قدرت هستند – و وقتی این قدرت را بدست آورند ، خود این سرزمین در کنار جزایری که در آنجا زندگی می کنند مبارزه خواهد کرد.

Spirit Island یک بازی مشارکتی پیچیده درباره دفاع از جزیره محل زندگیتان در برابر مهاجمان استعمارگر است. بازیکنان در نقش ارواح مختلف این سرزمین هستند که هر یک قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارا می‌باشد. در هر نوبت بازیکنان با صرف انرژی، همزمان انتخاب می‌کنند که کدام یک از کارتهای قدرت خود را بازی کنند. استفاده از ترکیب چند کارت قدرت که با تمایلات ذاتی ارواح تطابق داشته باشد، می تواند برای شما جایزه رایگانی را به ارمغان بیاورد. قبل از این که مهاجمان گسترش بیابند و ایجاد ویرانی کنند، قدرت های سریعتر بلافاصله اثر خواهند کرد، اما سایر جادوها کندتر هستند و نیاز به پیش بینی و برنامه ریزی برای استفاده مؤثر دارند. در فاز (Spirit) بازی، ارواح انرژی به دست می‌آورند و انتخاب می‌کنند که رشد کنند؛ کارت‌های قدرت استفاده شده را باز پس گیرند، به دنبال قدرت جدیدی باشند و یا حضورشان را در مناطق جدیدی از جزیره گسترش دهند.

مهاجمان در سراسر نقشه جزیره به شکلی نیمه قابل پیش بینی گسترش می یابند. هر نوبت آنها را به برخی از سرزمین ها (بخش هایی از جزیره) می رسانند. در نوبت بعدی ، آنها در آن سرزمین ها می سازند و شهرک ها و شهرها را تشکیل می دهند. بعد از آن ، نوبت به آنجا می رسد ، زخم را به سرزمین می رسانند و به همه ساکنان جزیره حاضر حمله می کنند.

ساکنان جزیره هنگامی که مورد حمله واقع شوند، در برابر مهاجمان ایستادگی می ‌کنند و کمک‌ های دیگری نیز در اختیار ارواح قرار خواهند داد. اما ممکن است همیشه آن طور که امیدوار هستند پیش نرود. بعضی قدرتها از طریق ساکنان جزیره اثر می‌ کنند، به این صورت که به آنها کمک می‌نمایند مهاجمان را بیرون رانده و زمین های ویران شده را پاکسازی کنند.

بازی با پیشروی اوج می گیرد: ارواح حضور خود را در مناطق جدید جزیره گسترش می دهند و به دنبال قدرت های جدید و قوی تری هستند ، در حالی که مهاجمان تلاش های استعمار خود را افزایش می دهند. هر نوبت 1-3 سال سابقه متناوب را نشان می دهد.

در شروع بازی ، پیروزی مستلزم از بین بردن آخرین شهرک و شهر روی تخته است – اما با بیشتر و بیشتر ترساندن مهاجمان ، پیروزی آسان تر می شود: آنها حتی اگر تعدادی شهرک یا شهر باقی بمانند فرار می کنند. اگر روح از بین برود ، اگر جزیره تحت سلطه بیماری قرار گیرد ، یا اگر عرشه مهاجمان قبل از رسیدن به پیروزی تخلیه شود ، شکست رخ می دهد.

این بازی شامل دشمنان مختلف برای مبارزه است (به عنوان مثال: مستعمره معدن سوئد یا مستعمره بریتانیا از راه دور). هر کدام از این تغییرات به روش های مختلف انجام می شود و مسیر سختی متفاوتی را ارائه می دهد تا با کسب مهارت بازی را چالش برانگیز نگه دارد.

Description

In the most distant reaches of the world, magic still exists, embodied by spirits of the land, of the sky, and of every natural thing. As the great powers of Europe stretch their colonial empires further and further, they will inevitably lay claim to a place where spirits still hold power – and when they do, the land itself will fight back alongside the islanders who live there.

Spirit Island is a complex and thematic cooperative game about defending your island home from colonizing Invaders. Players are different spirits of the land, each with its own unique elemental powers. Every turn, players simultaneously choose which of their power cards to play, paying energy to do so. Using combinations of power cards that match a spirit’s elemental affinities can grant free bonus effects. Faster powers take effect immediately, before the Invaders spread and ravage, but other magics are slower, requiring forethought and planning to use effectively. In the Spirit phase, spirits gain energy, and choose how / whether to Grow: to reclaim used power cards, to seek for new power, or to spread presence into new areas of the island.

The Invaders expand across the island map in a semi-predictable fashion. Each turn they explore into some lands (portions of the island); the next turn, they build in those lands, forming settlements and cities. The turn after that, they ravage there, bringing blight to the land and attacking any native islanders present.

The islanders fight back against the Invaders when attacked, and lend the spirits some other aid, but may not always do so exactly as you’d hoped. Some Powers work through the islanders, helping them (eg) drive out the Invaders or clean the land of blight.

The game escalates as it progresses: spirits spread their presence to new parts of the island and seek out new and more potent powers, while the Invaders step up their colonization efforts. Each turn represents 1-3 years of alternate-history.

At game start, winning requires destroying every last settlement and city on the board – but as you frighten the Invaders more and more, victory becomes easier: they’ll run away even if some number of settlements or cities remain. Defeat comes if any spirit is destroyed, if the island is overrun by blight, or if the Invader deck is depleted before achieving victory.

The game includes different adversaries to fight against (eg: a Swedish Mining Colony, or a Remote British Colony). Each changes play in different ways, and offers a different path of difficulty boosts to keep the game challenging as you gain skill.

  • 2019 Spiel der Spiele Hit für Experten Recommended
  • 2019 As d’Or – Jeu de l’Année Expert Nominee
  • 2017 Golden Geek Most Innovative Board Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Board Game of the Year Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Thematic Board Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Strategy Board Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Solo Board Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Cooperative Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Board Game Artwork & Presentation Nominee
  • 2017 Cardboard Republic Striker Laurel Nominee
  • 2017 Board Game Quest Awards Game of the Year Nominee
  • 2017 Board Game Quest Awards Best Coop Game Winner
  • 2017 Board Game Quest Awards Best Coop Game Nominee
اطلاعات تکمیلی
محتویات جعبه
جوایز و افتخارات
  • 2019 Spiel der Spiele Hit für Experten Recommended
  • 2019 As d’Or – Jeu de l’Année Expert Nominee
  • 2017 Golden Geek Most Innovative Board Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Board Game of the Year Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Thematic Board Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Strategy Board Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Solo Board Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Cooperative Game Nominee
  • 2017 Golden Geek Best Board Game Artwork & Presentation Nominee
  • 2017 Cardboard Republic Striker Laurel Nominee
  • 2017 Board Game Quest Awards Game of the Year Nominee
  • 2017 Board Game Quest Awards Best Coop Game Winner
  • 2017 Board Game Quest Awards Best Coop Game Nominee
expasion

اکسپنشن ها

books

کاتالوگ ها

shop--v2

فروشگاه ها

clips-apperance

ویدئو ها

apple-arcade

نسخه دیجیتال

dice

تجربه در کافه بازی

deprticon11

گالری تصاویر

Spirit-Island
امتیاز دهی کاربران
  • گیم پلی
    درحال ارسال
  • طراحی بصری
    درحال ارسال
  • کیفیت قطعات
    درحال ارسال
  • تکرارپذیری
    درحال ارسال
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
5 1 رای
امتیاز کل
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x