2345بازی استراتژیکبردگیم

Terra Mystica

بازی جناح های خارق العاده با تغییر شکل و پیوستن به فرقه ها، نفوذ خود را افزایش دهید.

امتیاز : 8.1 از 10

8.1

سختی : 3.96 از 5

3.96

لینک رسمی : –

نسخه ایرانی : ندارد

نسخه جایگزین : GAIA PROJECT

تعداد نفرات

Players

2 الی 5 نفر

نفرات پیشنهادی : 2 الی 5 نفر

بهترین حالت بازی ( نفر ) : 4

زمان بازی

Time

60 الی 150 دقیقه

گروه سنی

age

+12

سن پیشنهادی : +12

رتبه بازی

Board-Game-Icon-Overal-Rank

رتبه کلی : 17

استراتژی : 15

در سرزمین Terra Mystica  مردمان مختلف در 14 نژاد و هفت منطقه مختلف زندگی می کنند و هر گروه به محیط خانه خود وابسته است ، بنابراین برای توسعه و رشد ، آنها باید در رقابت با گروه های دیگر ، مناطق مجاور را به محیط خانه خود تبدیل کنند.

Terra Mystica یک بازی اطلاعاتی کامل و بدون شانس است که به برنامه ریزی استراتژیک پاداش می دهد. هر بازیکن یکی از 14 گروه را اداره می کند. با ظرافت و مهارت ، بازیکن باید سعی کند تا آنجا که ممکن است در یک منطقه بزرگ حکومت کند و مهارت های آن گروه را توسعه دهد. همچنین چهار فرقه مذهبی وجود دارد که می توانید در آنها پیشرفت کنید. برای انجام همه اینها ، هر گروه مهارت ها و توانایی های خاصی دارد.

به نوبت ، بازیکنان اقدامات خود را بر اساس منابعی که در اختیار دارند اجرا می کنند. ساختمان های مختلف به بازیکنان اجازه می دهد منابع متفاوتی را توسعه دهند. مسکن به کارگران بیشتری اجازه می دهد. خانه های معاملاتی به بازیکنان اجازه می دهند تا درآمد کسب کنند. استحکامات توانایی ویژه یک گروه را باز می کند و معابد به شما امکان می دهد دین و مهارت های خود را در زمین سازی و دریانوردی توسعه دهید. ساختمانها را می توان ارتقا داد: خانه ها را می توان به خانه های تجاری تبدیل کرد. خانه های تجاری را می توان به سنگرها یا معابد تبدیل کرد. یک معبد را می توان ارتقا داد تا به یک پناهگاه تبدیل شود. هر گروه همچنین باید مهارت شکل دهی به زمین و مهارت خود را با قایق ها برای استفاده از رودخانه ها توسعه دهد. گروه های مورد بحث به همراه چشم انداز محل زندگی خود عبارتند از:

صحرا (فاکیرها ، عشایر)
دشتها (نصف ، کولتی)
مرداب (کیمیاگران ، دارکینگ ها)
دریاچه (پری دریایی ، سوارملینگ‌ها)
جنگل (جادوگران ، اورن)
کوه (کوتوله ها ، مهندسان)
زمین‌های بایر (غول ها ، جادوگران آشوب)
مجاورت با گروه های دیگر یک شمشیر دو لبه در Terra Mystica است. نزدیک بودن به گروه های دیگر به شما قدرت بیشتری می دهد ، اما این بدان معناست که گسترش دشوارتر است …

In the land of Terra Mystica dwell 14 different peoples in seven landscapes, and each group is bound to its own home environment, so to develop and grow, they must terraform neighboring landscapes into their home environments in competition with the other groups.

Terra Mystica is a full information game without any luck that rewards strategic planning. Each player governs one of the 14 groups. With subtlety and craft, the player must attempt to rule as great an area as possible and to develop that group’s skills. There are also four religious cults in which you can progress. To do all that, each group has special skills and abilities.

Taking turns, the players execute their actions on the resources they have at their disposal. Different buildings allow players to develop different resources. Dwellings allow for more workers. Trading houses allow players to make money. Strongholds unlock a group’s special ability, and temples allow you to develop religion and your terraforming and seafaring skills. Buildings can be upgraded: Dwellings can be developed into trading houses; trading houses can be developed into strongholds or temples; one temple can be upgraded to become a sanctuary. Each group must also develop its terraforming skill and its skill with boats to use the rivers. The groups in question, along with their home landscape, are:

  • Desert (Fakirs, Nomads)
  • Plains (Halflings, Cultists)
  • Swamp (Alchemists, Darklings)
  • Lake (Mermaids, Swarmlings)
  • Forest (Witches, Auren)
  • Mountain (Dwarves, Engineers)
  • Wasteland (Giants, Chaos Magicians)

Proximity to other groups is a double-edged sword in Terra Mystica. Being close to other groups gives you extra power, but it also means that expanding is more difficult…

معرفی بازی

در سرزمین Terra Mystica  مردمان مختلف در 14 نژاد و هفت منطقه مختلف زندگی می کنند و هر گروه به محیط خانه خود وابسته است ، بنابراین برای توسعه و رشد ، آنها باید در رقابت با گروه های دیگر ، مناطق مجاور را به محیط خانه خود تبدیل کنند.

Terra Mystica یک بازی اطلاعاتی کامل و بدون شانس است که به برنامه ریزی استراتژیک پاداش می دهد. هر بازیکن یکی از 14 گروه را اداره می کند. با ظرافت و مهارت ، بازیکن باید سعی کند تا آنجا که ممکن است در یک منطقه بزرگ حکومت کند و مهارت های آن گروه را توسعه دهد. همچنین چهار فرقه مذهبی وجود دارد که می توانید در آنها پیشرفت کنید. برای انجام همه اینها ، هر گروه مهارت ها و توانایی های خاصی دارد.

به نوبت ، بازیکنان اقدامات خود را بر اساس منابعی که در اختیار دارند اجرا می کنند. ساختمان های مختلف به بازیکنان اجازه می دهد منابع متفاوتی را توسعه دهند. مسکن به کارگران بیشتری اجازه می دهد. خانه های معاملاتی به بازیکنان اجازه می دهند تا درآمد کسب کنند. استحکامات توانایی ویژه یک گروه را باز می کند و معابد به شما امکان می دهد دین و مهارت های خود را در زمین سازی و دریانوردی توسعه دهید. ساختمانها را می توان ارتقا داد: خانه ها را می توان به خانه های تجاری تبدیل کرد. خانه های تجاری را می توان به سنگرها یا معابد تبدیل کرد. یک معبد را می توان ارتقا داد تا به یک پناهگاه تبدیل شود. هر گروه همچنین باید مهارت شکل دهی به زمین و مهارت خود را با قایق ها برای استفاده از رودخانه ها توسعه دهد. گروه های مورد بحث به همراه چشم انداز محل زندگی خود عبارتند از:

صحرا (فاکیرها ، عشایر)
دشتها (نصف ، کولتی)
مرداب (کیمیاگران ، دارکینگ ها)
دریاچه (پری دریایی ، سوارملینگ‌ها)
جنگل (جادوگران ، اورن)
کوه (کوتوله ها ، مهندسان)
زمین‌های بایر (غول ها ، جادوگران آشوب)
مجاورت با گروه های دیگر یک شمشیر دو لبه در Terra Mystica است. نزدیک بودن به گروه های دیگر به شما قدرت بیشتری می دهد ، اما این بدان معناست که گسترش دشوارتر است …

Description

In the land of Terra Mystica dwell 14 different peoples in seven landscapes, and each group is bound to its own home environment, so to develop and grow, they must terraform neighboring landscapes into their home environments in competition with the other groups.

Terra Mystica is a full information game without any luck that rewards strategic planning. Each player governs one of the 14 groups. With subtlety and craft, the player must attempt to rule as great an area as possible and to develop that group’s skills. There are also four religious cults in which you can progress. To do all that, each group has special skills and abilities.

Taking turns, the players execute their actions on the resources they have at their disposal. Different buildings allow players to develop different resources. Dwellings allow for more workers. Trading houses allow players to make money. Strongholds unlock a group’s special ability, and temples allow you to develop religion and your terraforming and seafaring skills. Buildings can be upgraded: Dwellings can be developed into trading houses; trading houses can be developed into strongholds or temples; one temple can be upgraded to become a sanctuary. Each group must also develop its terraforming skill and its skill with boats to use the rivers. The groups in question, along with their home landscape, are:

  • Desert (Fakirs, Nomads)
  • Plains (Halflings, Cultists)
  • Swamp (Alchemists, Darklings)
  • Lake (Mermaids, Swarmlings)
  • Forest (Witches, Auren)
  • Mountain (Dwarves, Engineers)
  • Wasteland (Giants, Chaos Magicians)

Proximity to other groups is a double-edged sword in Terra Mystica. Being close to other groups gives you extra power, but it also means that expanding is more difficult…

        • 1 Game board
        • 1 Cult board
        • 7 double-sided Faction boards
        • 56 Terrain tiles
        • 65 natural-colored Workers (cubes)
        • 65 purple Power tokens (wooden circles)
        • gold-colored cardboard coins:
          • 40 small coins (value 1)
          • 25 medium coins (value 2)
          • 20 big coins (value 5)
        • 5 “100 Victory Points” tokens
        • 1 orange Starting Player token
        • 1 Game End token
        • 17 Action tokens
        • 28 oval Favor tiles
        • wooden pieces per faction color: (green, yellow, blue, brown, red, black, grey):
          • 8 Dwellings
          • 4 Trading Houses
          • 1 Stronghold
          • 3 Temples
          • 1 Sanctuary
          • 7 Priests
          • 7 Markers
          • 3 Bridges
        • 10 Town tiles
        • 8 rectangular Scoring tiles
        • 9 Bonus cards (depicted as scrolls)
        • 5 Action Overview tiles
        • Rulebook
اطلاعات تکمیلی
محتویات جعبه
        • 1 Game board
        • 1 Cult board
        • 7 double-sided Faction boards
        • 56 Terrain tiles
        • 65 natural-colored Workers (cubes)
        • 65 purple Power tokens (wooden circles)
        • gold-colored cardboard coins:
          • 40 small coins (value 1)
          • 25 medium coins (value 2)
          • 20 big coins (value 5)
        • 5 “100 Victory Points” tokens
        • 1 orange Starting Player token
        • 1 Game End token
        • 17 Action tokens
        • 28 oval Favor tiles
        • wooden pieces per faction color: (green, yellow, blue, brown, red, black, grey):
          • 8 Dwellings
          • 4 Trading Houses
          • 1 Stronghold
          • 3 Temples
          • 1 Sanctuary
          • 7 Priests
          • 7 Markers
          • 3 Bridges
        • 10 Town tiles
        • 8 rectangular Scoring tiles
        • 9 Bonus cards (depicted as scrolls)
        • 5 Action Overview tiles
        • Rulebook
جوایز و افتخارات
expasion

اکسپنشن ها

books

کاتالوگ ها

shop--v2

فروشگاه ها

clips-apperance

ویدئو ها

apple-arcade

نسخه دیجیتال

Online Play

dice

تجربه در کافه بازی

deprticon11

گالری تصاویر

Terra-Mystica-game-board Terra-Mystica-components
امتیاز دهی کاربران
  • گیم پلی
    درحال ارسال
  • طراحی بصری
    درحال ارسال
  • کیفیت قطعات
    درحال ارسال
  • تکرارپذیری
    درحال ارسال
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
5 1 رای
امتیاز کل
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x