12345بازی استراتژیکبردگیمناشر ایرانی

Terraforming Mars

با مدیران عامل رقیب رقابت کنید تا مریخ قابل سکونت شود و امپراتوری شرکتی خود را بسازید

امتیاز : 8.4 از 10

8.4

سختی : 3.24 از 5

3.24

لینک رسمی : www.fryxgames.se

نسخه ایرانی : ندارد

نسخه جایگزین :

تعداد نفرات

Players

1 الی 5 نفر

نفرات پیشنهادی : 1 الی 4 نفر

بهترین حالت بازی ( نفر ) : 3

زمان بازی

Time

120 دقیقه

گروه سنی

age

+12

سن پیشنهادی : +12

رتبه بازی

Board-Game-Icon-Overal-Rank

رتبه کلی : 4

استراتژی : 6

در دهه 2400 ، بشر شروع به تغییر شکل سیاره مریخ می کند. شرکت های غول پیکر ، با حمایت دولت جهانی روی زمین ، پروژه های بزرگی را برای افزایش دما ، سطح اکسیژن و پوشش اقیانوس ها تا زمانی که محیط زیست قابل سکونت باشد ، آغاز می کنند. در Terraforming Mars ، شما یکی از آن شرکت ها را بازی می کنید و در فرآیند اجرای زمین با هم کار می کنید ، اما برای بدست آوردن امتیازهای پیروزی که نه تنها به دلیل مشارکت شما در شکل دهی زمین ، بلکه برای پیشرفت زیرساخت های انسانی در منظومه شمسی و انجام کارهای دیگر ، رقابت می کنید. چیزهای ستودنی

بازیکنان با خرید کارت های پروژه منحصر به فرد (از بیش از 200 کارت مختلف) به دست می آورند. پروژه ها (کارت ها) می توانند هر چیزی را از معرفی زندگی گیاهان یا حیوانات ، پرتاب سیارک ها به سطح ، ساختن شهرها ، استخراج قمر مشتری و ایجاد صنایع گازهای گلخانه ای برای گرم کردن جو نشان دهند. کارت ها می توانند پاداش های فوری به شما بدهند و همچنین تولید منابع مختلف را افزایش دهید. بسیاری از کارت ها نیز دارای الزامات هستند و هنگامی که دما ، اکسیژن یا پوشش اقیانوس به اندازه کافی افزایش یابد قابل پخش هستند. خرید کارت گران است ، بنابراین بین خرید کارت (3 مگابایت در هر کارت) و بازی واقعی آنها (که بسته به پروژه می تواند بین 0 تا 41 مگا اعتبار اعتبار داشته باشد) تعادل وجود دارد. پروژه های استاندارد همیشه برای تکمیل کارت های شما در دسترس هستند.

درآمد اصلی شما و همچنین نمره اصلی شما بر اساس Terraform Rating (از 20 شروع می شود) است ، که هر بار یکی از سه پارامتر جهانی را افزایش می دهید. با این حال ، درآمد شما با تولید شما تکمیل می شود و همچنین از بسیاری از منابع دیگر VP را دریافت می کنید.

هر بازیکن میزان تولید و منابع خود را در تخته بازیکن خود ثبت می کند و بازی از شش نوع منبع استفاده می کند: MegaCredits ، Steel ، Titanium ، Plants ، Energy و Heat. روی تخته بازی ، شما برای بهترین مکان ها برای کاشی های شهر ، کاشی های اقیانوس و کاشی های سبز خود رقابت می کنید. شما همچنین برای نقاط مختلف و جوایز با ارزش VP های مختلف رقابت می کنید. هر دور یک نسل نامیده می شود (حدس بزنید چرا) و شامل مراحل زیر است:

1) ترتیب بازیکن در جهت عقربه های ساعت تغییر می کند.
2) مرحله تحقیق: همه بازیکنان از چهار کارت به صورت خصوصی کارت می خرند.
3) مرحله عمل: بازیکنان به نوبت 1-2 کار را از این گزینه ها انجام می دهند: بازی با کارت ، ادعای نقطه عطف ، تأمین بودجه ، استفاده از پروژه استاندارد ، تبدیل گیاه به کاشی های سبز (و افزایش اکسیژن) ، تبدیل گرما به دما بالا بردن و استفاده از عملكرد كارت در بازی. چرخش در اطراف میز (گاهی چندین دور) ادامه می یابد تا زمانی که همه بازیکنان پاس داده شوند.
4) مرحله تولید: بازیکنان با توجه به رتبه terraform و پارامترهای تولید منابع دریافت می کنند.

وقتی سه پارامتر جهانی (دما ، اکسیژن ، اقیانوس) به هدف خود رسیدند ، شکل دهی کامل می شود و بازی پس از آن نسل به پایان می رسد. برای تعیین شرکت برنده ، رتبه Terraform و سایر معاونان خود را بشمارید!

_________

اکنون 16 ژانویه 2315 است. Levi Uken فرمانده زمین، بیانیه ای صادر کرده است که زمین به دلیل تراکم جمعیت بسیار زیاد دیگر قابل سکونت نیست و منابع رو به اتمام است و به همین دلیل باید به دنبال مکان جدیدی برای سکونت بود و نیاز است که مریخ به سیاره ای قابل سکونت تبدیل شود و اعلام میکند که به شرکت هایی که به مسکونی کردن مریخ کمک کنند، بودجه داده خواهد شد.

در این بازی، بازیکنان در نقش شرکت هایی هستند که تلاش میکنند، دما، اقیانوس و اکسیژن مریخ را تا حد مسکونی شدن افزایش دهند.

این بازی از زمان عرضه‌اش، موفق شده به یکی از بهترینهای سال ۲۰۱۶ تبدیل شود و Stronghold Games ، ناشر بازی، در همان روز اول فروش بازی، موجودی آن را تمام کرد. دلیل اصلی محبوبیت بازی نیز، مشخص است. در دهه‌ی 2400 میلادی، انسان ها، شروع به اسکان در سیاره‌ی مریخ می‌کنند. کمپانی‌های بزرگ، به پشتوانه‌ی دولت‌ها و حکومت‌های کشورهای مختلف کره‌ی زمین، پروژه‌هایی عظیم را برای افزایش دما، افزایش سطح اکسیژن و افزایش سطح اقیانوس‌های مرّیخ آغاز می‌کنند تا محیطِ سیّاره، قابل‌سکونت شود. بازیکنان هر یک نقش یکی از این کمپانی ها را بر عهده می گیرند تا در پروژه سکونت پذیر کردن مریخ مشارکت کنند، ولی هم زمان برای کسب امتیازات بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند. امتیازاتی که بیشتر به خاطر ارتقا زیر ساخت های انسانی در سراسر منظومه شمسی و سایر اقدامات به هر بازیکن تعلق خواهد گرفت. بازیکنان پروژهایی منحصر به فرد را از بین 200 پروژه متفاوت با خریدن کارت ها و افزودن آن ها به دست خودشان تصاحب می کنند. پروژه ها که همان کارت ها می باشند می توانند شامل هر چیزی از قبیل معرفی زندگی گیاهی یا جانوری و افزایش دمای سطح مریخ و شهرسازی و استخراج منابع معدنی از قمر های سیاره مشتری و تولید گاز های گل خانه ای برای افزایش دمای مریخ یا ایجاد اقیانوس آب بر روی سطح مریخ و جنگل سازی روی مریخ و … که این اقدامات امتیازات آنی را به بازیکنان اضافه می کنند یا کمک به تولیدات کمپانی هر بازیکن کنند. بسیاری از پروژه ها هزینه برهستند و نیازمند زیر ساخت های مختلفی از قبیل رسیدن دمای سطح مریخ به یک سطح مشخص یا اکسیژن جو مریخ به یک اندازه مشخص یا حتی رسیدن سطح اقیانوس های مریخ به یک مقدار کافی می باشند. در هر نوبت از بازی تمام بازیکنان 4 کارت از دسته کارت ها می کشند که بر روی هر کدام از کارت ها تغیراتی را که می توان با استفاده از آن ها در سیاره به وجود آورد نوشته شده است. برخی از این اقدامات هزینه های زیادی دارند و هدف بزرگی را دنبال می کنند و برخی نیز هزینه کمی دارند اما تاثییر چندانی نیز ندارند. بازیکنان برای استفاده از کارت هایی که تاثیرات زیادی روی بازی دارند باید مقداری از Mega Credit که امتیاز اصلی بازی حساب می شوند را خرج کنند، بنابراین بازیکنان باید تعادلی بین خریدن کارت ها و بازی کردن کارت ها برقرار کنند.

In the 2400s, mankind begins to terraform the planet Mars. Giant corporations, sponsored by the World Government on Earth, initiate huge projects to raise the temperature, the oxygen level, and the ocean coverage until the environment is habitable. In Terraforming Mars, you play one of those corporations and work together in the terraforming process, but compete for getting victory points that are awarded not only for your contribution to the terraforming, but also for advancing human infrastructure throughout the solar system, and doing other commendable things.

The players acquire unique project cards (from over two hundred different ones) by buying them to their hand. The projects (cards) can represent anything from introducing plant life or animals, hurling asteroids at the surface, building cities, to mining the moons of Jupiter and establishing greenhouse gas industries to heat up the atmosphere. The cards can give you immediate bonuses, as well as increasing your production of different resources. Many cards also have requirements and they become playable when the temperature, oxygen, or ocean coverage increases enough. Buying cards is costly, so there is a balance between buying cards (3 megacredits per card) and actually playing them (which can cost anything between 0 to 41 megacredits, depending on the project). Standard Projects are always available to complement your cards.

Your basic income, as well as your basic score, is based on your Terraform Rating (starting at 20), which increases every time you raise one of the three global parameters. However, your income is complemented with your production, and you also get VPs from many other sources.

Each player keeps track of their production and resources on their player boards, and the game uses six types of resources: MegaCredits, Steel, Titanium, Plants, Energy, and Heat. On the game board, you compete for the best places for your city tiles, ocean tiles, and greenery tiles. You also compete for different Milestones and Awards worth many VPs. Each round is called a generation (guess why) and consists of the following phases:

1) Player order shifts clockwise.
2) Research phase: All players buy cards from four privately drawn.
3) Action phase: Players take turns doing 1-2 actions from these options: Playing a card, claiming a Milestone, funding an Award, using a Standard project, converting plant into greenery tiles (and raising oxygen), converting heat into a temperature raise, and using the action of a card in play. The turn continues around the table (sometimes several laps) until all players have passed.
4) Production phase: Players get resources according to their terraform rating and production parameters.

When the three global parameters (temperature, oxygen, ocean) have all reached their goal, the terraforming is complete, and the game ends after that generation. Count your Terraform Rating and other VPs to determine the winning corporation!

معرفی بازی

در دهه 2400 ، بشر شروع به تغییر شکل سیاره مریخ می کند. شرکت های غول پیکر ، با حمایت دولت جهانی روی زمین ، پروژه های بزرگی را برای افزایش دما ، سطح اکسیژن و پوشش اقیانوس ها تا زمانی که محیط زیست قابل سکونت باشد ، آغاز می کنند. در Terraforming Mars ، شما یکی از آن شرکت ها را بازی می کنید و در فرآیند اجرای زمین با هم کار می کنید ، اما برای بدست آوردن امتیازهای پیروزی که نه تنها به دلیل مشارکت شما در شکل دهی زمین ، بلکه برای پیشرفت زیرساخت های انسانی در منظومه شمسی و انجام کارهای دیگر ، رقابت می کنید. چیزهای ستودنی

بازیکنان با خرید کارت های پروژه منحصر به فرد (از بیش از 200 کارت مختلف) به دست می آورند. پروژه ها (کارت ها) می توانند هر چیزی را از معرفی زندگی گیاهان یا حیوانات ، پرتاب سیارک ها به سطح ، ساختن شهرها ، استخراج قمر مشتری و ایجاد صنایع گازهای گلخانه ای برای گرم کردن جو نشان دهند. کارت ها می توانند پاداش های فوری به شما بدهند و همچنین تولید منابع مختلف را افزایش دهید. بسیاری از کارت ها نیز دارای الزامات هستند و هنگامی که دما ، اکسیژن یا پوشش اقیانوس به اندازه کافی افزایش یابد قابل پخش هستند. خرید کارت گران است ، بنابراین بین خرید کارت (3 مگابایت در هر کارت) و بازی واقعی آنها (که بسته به پروژه می تواند بین 0 تا 41 مگا اعتبار اعتبار داشته باشد) تعادل وجود دارد. پروژه های استاندارد همیشه برای تکمیل کارت های شما در دسترس هستند.

درآمد اصلی شما و همچنین نمره اصلی شما بر اساس Terraform Rating (از 20 شروع می شود) است ، که هر بار یکی از سه پارامتر جهانی را افزایش می دهید. با این حال ، درآمد شما با تولید شما تکمیل می شود و همچنین از بسیاری از منابع دیگر VP را دریافت می کنید.

هر بازیکن میزان تولید و منابع خود را در تخته بازیکن خود ثبت می کند و بازی از شش نوع منبع استفاده می کند: MegaCredits ، Steel ، Titanium ، Plants ، Energy و Heat. روی تخته بازی ، شما برای بهترین مکان ها برای کاشی های شهر ، کاشی های اقیانوس و کاشی های سبز خود رقابت می کنید. شما همچنین برای نقاط مختلف و جوایز با ارزش VP های مختلف رقابت می کنید. هر دور یک نسل نامیده می شود (حدس بزنید چرا) و شامل مراحل زیر است:

1) ترتیب بازیکن در جهت عقربه های ساعت تغییر می کند.
2) مرحله تحقیق: همه بازیکنان از چهار کارت به صورت خصوصی کارت می خرند.
3) مرحله عمل: بازیکنان به نوبت 1-2 کار را از این گزینه ها انجام می دهند: بازی با کارت ، ادعای نقطه عطف ، تأمین بودجه ، استفاده از پروژه استاندارد ، تبدیل گیاه به کاشی های سبز (و افزایش اکسیژن) ، تبدیل گرما به دما بالا بردن و استفاده از عملكرد كارت در بازی. چرخش در اطراف میز (گاهی چندین دور) ادامه می یابد تا زمانی که همه بازیکنان پاس داده شوند.
4) مرحله تولید: بازیکنان با توجه به رتبه terraform و پارامترهای تولید منابع دریافت می کنند.

وقتی سه پارامتر جهانی (دما ، اکسیژن ، اقیانوس) به هدف خود رسیدند ، شکل دهی کامل می شود و بازی پس از آن نسل به پایان می رسد. برای تعیین شرکت برنده ، رتبه Terraform و سایر معاونان خود را بشمارید!

_________

اکنون 16 ژانویه 2315 است. Levi Uken فرمانده زمین، بیانیه ای صادر کرده است که زمین به دلیل تراکم جمعیت بسیار زیاد دیگر قابل سکونت نیست و منابع رو به اتمام است و به همین دلیل باید به دنبال مکان جدیدی برای سکونت بود و نیاز است که مریخ به سیاره ای قابل سکونت تبدیل شود و اعلام میکند که به شرکت هایی که به مسکونی کردن مریخ کمک کنند، بودجه داده خواهد شد.

در این بازی، بازیکنان در نقش شرکت هایی هستند که تلاش میکنند، دما، اقیانوس و اکسیژن مریخ را تا حد مسکونی شدن افزایش دهند.

این بازی از زمان عرضه‌اش، موفق شده به یکی از بهترینهای سال ۲۰۱۶ تبدیل شود و Stronghold Games ، ناشر بازی، در همان روز اول فروش بازی، موجودی آن را تمام کرد. دلیل اصلی محبوبیت بازی نیز، مشخص است. در دهه‌ی 2400 میلادی، انسان ها، شروع به اسکان در سیاره‌ی مریخ می‌کنند. کمپانی‌های بزرگ، به پشتوانه‌ی دولت‌ها و حکومت‌های کشورهای مختلف کره‌ی زمین، پروژه‌هایی عظیم را برای افزایش دما، افزایش سطح اکسیژن و افزایش سطح اقیانوس‌های مرّیخ آغاز می‌کنند تا محیطِ سیّاره، قابل‌سکونت شود. بازیکنان هر یک نقش یکی از این کمپانی ها را بر عهده می گیرند تا در پروژه سکونت پذیر کردن مریخ مشارکت کنند، ولی هم زمان برای کسب امتیازات بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند. امتیازاتی که بیشتر به خاطر ارتقا زیر ساخت های انسانی در سراسر منظومه شمسی و سایر اقدامات به هر بازیکن تعلق خواهد گرفت. بازیکنان پروژهایی منحصر به فرد را از بین 200 پروژه متفاوت با خریدن کارت ها و افزودن آن ها به دست خودشان تصاحب می کنند. پروژه ها که همان کارت ها می باشند می توانند شامل هر چیزی از قبیل معرفی زندگی گیاهی یا جانوری و افزایش دمای سطح مریخ و شهرسازی و استخراج منابع معدنی از قمر های سیاره مشتری و تولید گاز های گل خانه ای برای افزایش دمای مریخ یا ایجاد اقیانوس آب بر روی سطح مریخ و جنگل سازی روی مریخ و … که این اقدامات امتیازات آنی را به بازیکنان اضافه می کنند یا کمک به تولیدات کمپانی هر بازیکن کنند. بسیاری از پروژه ها هزینه برهستند و نیازمند زیر ساخت های مختلفی از قبیل رسیدن دمای سطح مریخ به یک سطح مشخص یا اکسیژن جو مریخ به یک اندازه مشخص یا حتی رسیدن سطح اقیانوس های مریخ به یک مقدار کافی می باشند. در هر نوبت از بازی تمام بازیکنان 4 کارت از دسته کارت ها می کشند که بر روی هر کدام از کارت ها تغیراتی را که می توان با استفاده از آن ها در سیاره به وجود آورد نوشته شده است. برخی از این اقدامات هزینه های زیادی دارند و هدف بزرگی را دنبال می کنند و برخی نیز هزینه کمی دارند اما تاثییر چندانی نیز ندارند. بازیکنان برای استفاده از کارت هایی که تاثیرات زیادی روی بازی دارند باید مقداری از Mega Credit که امتیاز اصلی بازی حساب می شوند را خرج کنند، بنابراین بازیکنان باید تعادلی بین خریدن کارت ها و بازی کردن کارت ها برقرار کنند.

Description

In the 2400s, mankind begins to terraform the planet Mars. Giant corporations, sponsored by the World Government on Earth, initiate huge projects to raise the temperature, the oxygen level, and the ocean coverage until the environment is habitable. In Terraforming Mars, you play one of those corporations and work together in the terraforming process, but compete for getting victory points that are awarded not only for your contribution to the terraforming, but also for advancing human infrastructure throughout the solar system, and doing other commendable things.

The players acquire unique project cards (from over two hundred different ones) by buying them to their hand. The projects (cards) can represent anything from introducing plant life or animals, hurling asteroids at the surface, building cities, to mining the moons of Jupiter and establishing greenhouse gas industries to heat up the atmosphere. The cards can give you immediate bonuses, as well as increasing your production of different resources. Many cards also have requirements and they become playable when the temperature, oxygen, or ocean coverage increases enough. Buying cards is costly, so there is a balance between buying cards (3 megacredits per card) and actually playing them (which can cost anything between 0 to 41 megacredits, depending on the project). Standard Projects are always available to complement your cards.

Your basic income, as well as your basic score, is based on your Terraform Rating (starting at 20), which increases every time you raise one of the three global parameters. However, your income is complemented with your production, and you also get VPs from many other sources.

Each player keeps track of their production and resources on their player boards, and the game uses six types of resources: MegaCredits, Steel, Titanium, Plants, Energy, and Heat. On the game board, you compete for the best places for your city tiles, ocean tiles, and greenery tiles. You also compete for different Milestones and Awards worth many VPs. Each round is called a generation (guess why) and consists of the following phases:

1) Player order shifts clockwise.
2) Research phase: All players buy cards from four privately drawn.
3) Action phase: Players take turns doing 1-2 actions from these options: Playing a card, claiming a Milestone, funding an Award, using a Standard project, converting plant into greenery tiles (and raising oxygen), converting heat into a temperature raise, and using the action of a card in play. The turn continues around the table (sometimes several laps) until all players have passed.
4) Production phase: Players get resources according to their terraform rating and production parameters.

When the three global parameters (temperature, oxygen, ocean) have all reached their goal, the terraforming is complete, and the game ends after that generation. Count your Terraform Rating and other VPs to determine the winning corporation!

    • Terraforming Mars
    • A Mars terraformálása
      Mars: Teraformace
      Teraformarea Planetei Marte
      Teraformiranje Marsa
      Terraformacja Marsa
      Покорение Марса
      Тераформирай Марс
      Тераформування Марса
      टेराफॉर्मिंग मार्स
      พลิกพิภพดาวอังคาร
      テラフォーミング・マーズ
      殖民火星
      重塑火星
      테라포밍 마스
    • 2016
    • Jacob Fryxelius
    • N/A
    • Isaac Fryxelius
    • FryxGames
      Arclight
      Brädspel.se
      Fantasmagoria
      Ghenos Games
      Green Elephant Games
      Intrafin Games
      Kilogames
      Korea Boardgames Co., Ltd.
      Lautapelit.fi
      Lavka Games
      Lex Games
      Maldito Games
      MeepleBR
      MINDOK
      MYBG Co., Ltd.
      NeoTroy Games
      Pridemage Games
      Rebel Sp. z o.o.
      Reflexshop
      Schwerkraft-Verlag
      Siam Board Games
      Stronghold Games
      SuperHeated Neurons
      Surfin’ Meeple China
    • N/A
    • Isaac Fryxelius
    • N/A
    • N/A
    • N/A
    • Insert Designer
      N/A
    • Economic
      Environmental
      Industry / Manufacturing
      Science Fiction
      Space Exploration
      Territory Building
    • Drafting
      End Game Bonuses
      Take That
      Tile Placement
      Turn Order: Progressive
    • Components: Map (Global Scale)
      Components: Multi-Use Cards
      Game: Terraforming Mars
      Mechanism: Tableau Building
      Players: Games with Solitaire Rules
      Series: Future Timeline (Fryxgames)
      Space: Earth’s Solar System
      Space: Mars
      • Contents:
        1 Rules Booklet
        1 Game Board
        5 Player Boards
        17 Corporation Cards (Include the Corporate Era Expansion: 2 cards)
        208 Project Cards (Include the Corporate Era Expansion: 71 cards)
        8 Reference Cards
        200 Player Markers (transparent plastic cubes, 5 colours)
        200 Resource Markers (opaque plastic cubes in gold (45, 10mm), silver (30, 8mm), and copper (125, 7mm) in different sizes)
        3 Game Board Markers (big white plastic cubes)
        9 Ocean Tiles
        60 Greenery/City Tiles
        11 Special Tiles
        1 First Player Tile

اطلاعات تکمیلی
    • Terraforming Mars
    • A Mars terraformálása
      Mars: Teraformace
      Teraformarea Planetei Marte
      Teraformiranje Marsa
      Terraformacja Marsa
      Покорение Марса
      Тераформирай Марс
      Тераформування Марса
      टेराफॉर्मिंग मार्स
      พลิกพิภพดาวอังคาร
      テラフォーミング・マーズ
      殖民火星
      重塑火星
      테라포밍 마스
    • 2016
    • Jacob Fryxelius
    • N/A
    • Isaac Fryxelius
    • FryxGames
      Arclight
      Brädspel.se
      Fantasmagoria
      Ghenos Games
      Green Elephant Games
      Intrafin Games
      Kilogames
      Korea Boardgames Co., Ltd.
      Lautapelit.fi
      Lavka Games
      Lex Games
      Maldito Games
      MeepleBR
      MINDOK
      MYBG Co., Ltd.
      NeoTroy Games
      Pridemage Games
      Rebel Sp. z o.o.
      Reflexshop
      Schwerkraft-Verlag
      Siam Board Games
      Stronghold Games
      SuperHeated Neurons
      Surfin’ Meeple China
    • N/A
    • Isaac Fryxelius
    • N/A
    • N/A
    • N/A
    • Insert Designer
      N/A
    • Economic
      Environmental
      Industry / Manufacturing
      Science Fiction
      Space Exploration
      Territory Building
    • Drafting
      End Game Bonuses
      Take That
      Tile Placement
      Turn Order: Progressive
    • Components: Map (Global Scale)
      Components: Multi-Use Cards
      Game: Terraforming Mars
      Mechanism: Tableau Building
      Players: Games with Solitaire Rules
      Series: Future Timeline (Fryxgames)
      Space: Earth’s Solar System
      Space: Mars
محتویات جعبه
      • Contents:
        1 Rules Booklet
        1 Game Board
        5 Player Boards
        17 Corporation Cards (Include the Corporate Era Expansion: 2 cards)
        208 Project Cards (Include the Corporate Era Expansion: 71 cards)
        8 Reference Cards
        200 Player Markers (transparent plastic cubes, 5 colours)
        200 Resource Markers (opaque plastic cubes in gold (45, 10mm), silver (30, 8mm), and copper (125, 7mm) in different sizes)
        3 Game Board Markers (big white plastic cubes)
        9 Ocean Tiles
        60 Greenery/City Tiles
        11 Special Tiles
        1 First Player Tile

جوایز و افتخارات
expasion

اکسپنشن ها

books

کاتالوگ ها

shop--v2

فروشگاه ها

clips-apperance

ویدئو ها

apple-arcade

نسخه دیجیتال

dice

تجربه در کافه بازی

deprticon11

گالری تصاویر

Terraforming-Mars
امتیاز دهی کاربران
  • گیم پلی
    درحال ارسال
  • طراحی بصری
    درحال ارسال
  • کیفیت قطعات
    درحال ارسال
  • تکرارپذیری
    درحال ارسال
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
5 1 رای
امتیاز کل
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x