

Warlock Class Details
جزئیات کلاس وارلاک
در حالی که اژدهای کاذب روی شانهاش حلقه شده است، جن جوانی با لباسهای طلایی به گرمی لبخند میزند و جذابیتی جادویی را در کلمات عسلیاش میبافد و نگهبان قصر را به اراده خود خم میکند.
در حالی که شعله های آتش در دستان او زنده می شود، یک انسان حیرت زده نام مخفی حامی اهریمنی خود را زمزمه می کند و طلسم او را با جادوی شیطانی القا می کند.
گره زنی با چشمان وحشی در حالی که نگاهش را بین یک توم ضربه خورده و صف بندی عجیب ستارگان بالای سرش جابجا می کند، آیینی عرفانی را سر می دهد که دری را به سوی دنیایی دور باز خواهد کرد.
جنگجویان جوینده دانشی هستند که در تار و پود جهان چندگانه نهفته است. جنگجوها از طریق پیمان هایی که با موجودات مرموز قدرت ماوراء طبیعی بسته شده اند، جلوه های جادویی ظریف و دیدنی را باز می کنند. جنگجوها با تکیه بر دانش باستانی موجوداتی مانند نجیب زاده ها، شیاطین، شیاطین، هاگ ها و موجودات بیگانه در قلمرو دور، اسرار مخفی را کنار هم می گذارند تا قدرت خود را تقویت کنند.
قسم خورده
یک جنگجو با یک پیمان با یک موجود ماورایی تعریف می شود. گاهی اوقات رابطه بین جنگجو و حامی مانند رابطه یک روحانی و یک خداست، اگرچه موجوداتی که حامی جنگجویان هستند خدا نیستند. یک جنگجو ممکن است فرقه ای را رهبری کند که به یک شاهزاده شیطان، یک شیطان بزرگ یا یک موجود کاملاً بیگانه اختصاص داده شده است – موجوداتی که معمولاً توسط روحانیون خدمت نمی کنند. با این حال، اغلب اوقات، این ترتیب مشابه بین یک استاد و یک شاگرد است. جنگجو به بهای خدمات گاه و بیگاهی که از طرف حامی انجام می شود، یاد می گیرد و در قدرت رشد می کند.
جادوی اعطا شده به یک جنگجو از تغییرات جزئی اما ماندگار در وجود جنگجو (مانند توانایی دیدن در تاریکی یا خواندن هر زبانی) تا دسترسی به جادوهای قدرتمند متغیر است. برخلاف جادوگران اهل کتاب، جنگجویان جادوی خود را با امکاناتی در نبرد تن به تن تکمیل می کنند. آنها در زره سبک راحت هستند و می دانند چگونه از سلاح های ساده استفاده کنند.
نفوذ به اسرار
Warlocks توسط یک نیاز سیری ناپذیر به دانش و قدرت هدایت می شود، که آنها را وادار به قراردادهای خود می کند و زندگی آنها را شکل می دهد. این تشنگی جنگجویان را به پیمانهایشان سوق میدهد و شغل بعدی آنها را نیز شکل میدهد.
داستانهای جنگجویان که خود را به شیاطین متصل میکنند، به طور گسترده شناخته شده است. اما بسیاری از جنگجوها به حامیانی خدمت می کنند که شیطان صفت نیستند. گاهی اوقات یک مسافر در طبیعت به یک برج زیبا و عجیب میآید، با ارباب یا بانوی خود ملاقات میکند و بدون اینکه کاملاً از آن آگاه باشد، به پیمانی دست مییابد. و گاهی اوقات، در حالی که بر روی مجموعه ای از افسانه های ممنوعه می اندیشد، ذهن یک دانش آموز باهوش اما دیوانه به روی واقعیت هایی فراتر از دنیای مادی و موجودات بیگانه ای که در خلأ بیرونی ساکن هستند باز می شود.
هنگامی که یک پیمان بسته شد، عطش یک جنگجو برای دانش و قدرت را نمی توان با مطالعه و تحقیق صرف کرد. هیچ کس با چنین حامی قدرتمندی پیمان نمی بندد، اگر قصد استفاده از قدرتی را که به دست آورده است نداشته باشد. در عوض، اکثریت قریب به اتفاق جنگجوها روزهای خود را در تعقیب فعالانه اهداف خود می گذرانند، که معمولاً به معنای نوعی ماجراجویی است. علاوه بر این، خواسته های حامیان آنها، جنگجویان را به سمت ماجراجویی سوق می دهد.
ساخت یک وارلاک
همانطور که شخصیت جنگجوی خود را می سازید، مدتی را صرف فکر کردن در مورد حامی خود و تعهداتی که پیمان شما بر شما تحمیل می کند بگذرانید. چه چیزی باعث شد که این پیمان را ببندید و چگونه با حامی خود ارتباط برقرار کردید؟ آیا فریفته احضار یک شیطان شدید، یا به دنبال آیینی بودید که به شما امکان می دهد با یک خدای بزرگ بیگانه ارتباط برقرار کنید؟ آیا حامی خود را جستجو کردید یا حامی تان شما را پیدا کرد و انتخاب کرد؟ آیا به تعهدات پیمان خود دست و پا می زنید یا در انتظار پاداش هایی که به شما وعده داده شده است، با شادی خدمت می کنید؟
با DM خود کار کنید تا تعیین کنید که پیمان شما چقدر در حرفه ماجراجویی شخصیت شما نقش خواهد داشت. خواسته های حامی شما ممکن است شما را به سمت ماجراجویی سوق دهد، یا ممکن است کاملاً شامل لطف های کوچکی باشد که می توانید بین ماجراجویی انجام دهید.
چه نوع رابطه ای با حامی خود دارید؟ آیا دوستانه، متضاد، ناآرام یا عاشقانه است؟ حامی شما چقدر شما را مهم می داند؟ چه نقشی در برنامه های حامی خود دارید؟ آیا سایر خدمتگزاران حامی خود را می شناسید؟
حامی شما چگونه با شما ارتباط برقرار می کند؟ اگر آشنایی دارید، ممکن است گهگاه با صدای حامی شما صحبت کند. برخی از جنگجوها پیامهای حامیان خود را بر روی درختان حک شده، در میان برگهای چای یا در ابرها میبینند – پیامهایی که فقط جنگجویان میتوانند ببینند. سایر جنگجویان در خواب یا رویاهای بیداری با حامیان خود گفتگو می کنند یا فقط با واسطه ها سروکار دارند.
ساخت سریع
با پیروی از این پیشنهادات می توانید به سرعت یک جنگجو بسازید. اول، کاریزما باید بالاترین امتیاز توانایی شما باشد و سپس قانون اساسی. دوم، پس زمینه شارلاتانی را انتخاب کنید. ثالثاً، کانتریپهای الدریچ blast و chill لمسی، همراه با spells سطح 1 spells شخص و پیچ جادوگر را انتخاب کنید.
جدول وارلاک ها
Level |
Proficiency |
Features |
Cantrips |
Spells |
Spell |
Slot |
Invocations |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1st |
+2 |
Otherworldly Patron, Pact Magic |
2 |
2 |
1 |
1st |
— |
2nd |
+2 |
Eldritch Invocations |
2 |
3 |
2 |
1st |
2 |
3rd |
+2 |
Pact Boon |
2 |
4 |
2 |
2nd |
2 |
4th |
+2 |
Ability Score Improvement |
3 |
5 |
2 |
2nd |
2 |
5th |
+3 |
— |
3 |
6 |
2 |
3rd |
3 |
6th |
+3 |
Otherworldly Patron Feature |
3 |
7 |
2 |
3rd |
3 |
7th |
+3 |
— |
3 |
8 |
2 |
4th |
4 |
8th |
+3 |
Ability Score Improvement |
3 |
9 |
2 |
4th |
4 |
9th |
+4 |
— |
3 |
10 |
2 |
5th |
5 |
10th |
+4 |
Otherworldly Patron Feature |
4 |
10 |
2 |
5th |
5 |
11th |
+4 |
Mystic Arcanum (6th level) |
4 |
11 |
3 |
5th |
5 |
12th |
+4 |
Ability Score Improvement |
4 |
11 |
3 |
5th |
6 |
13th |
+5 |
Mystic Arcanum (7th level) |
4 |
12 |
3 |
5th |
6 |
14th |
+5 |
Otherworldly Patron Feature |
4 |
12 |
3 |
5th |
6 |
15th |
+5 |
Mystic Arcanum (8th level) |
4 |
13 |
3 |
5th |
7 |
16th |
+5 |
Ability Score Improvement |
4 |
13 |
3 |
5th |
7 |
17th |
+6 |
Mystic Arcanum (9th level) |
4 |
14 |
4 |
5th |
7 |
18th |
+6 |
— |
4 |
14 |
4 |
5th |
8 |
19th |
+6 |
Ability Score Improvement |
4 |
15 |
4 |
5th |
8 |
20th |
+6 |
Eldritch Master |
4 |
15 |
4 |
5th |
8 |
ویژگی های کلاس
به عنوان یک جنگجو، ویژگی های کلاس زیر را به دست می آورید.
نقاط ضربه
ضربه تاس: 1d8 در هر سطح Warlock
امتیاز در سطح اول: 8 + اصلاح کننده قانون اساسی شما
امتیازات در سطوح بالاتر: 1d8 (یا 5) + اصلاح کننده قانون اساسی شما در هر سطح Warlock بعد از 1st
مهارت ها
زره: زره سبک
سلاح: سلاح های ساده
ابزار: ندارد
پرتاب های نجات دهنده: خرد، کاریزما
مهارت ها: دو مهارت از Arcana، فریب، تاریخ، ارعاب، تحقیق، طبیعت و دین را انتخاب کنید.
تجهیزات
علاوه بر تجهیزاتی که توسط سابقه شما اعطا شده است، با تجهیزات زیر شروع می کنید:
(الف) یک کمان پولادی سبک و 20 پیچ یا (ب) هر سلاح ساده
(الف) یک کیسه جزء یا (ب) یک فوکوس محرمانه
(الف) یک گروه محقق یا (ب) یک گروه سیاه چال
زره چرمی، هر سلاح ساده و دو خنجر
حامی اخروی
در سطح اول، شما با موجودی ماورایی به انتخاب خود معامله کرده اید: Fiend، که در انتهای توضیحات کلاس به تفصیل آمده است، یا یکی از منابع دیگر. انتخاب شما ویژگی هایی را در سطح 1 و دوباره در سطح 6، 10 و 14 به شما می دهد.
پیمان سحر و جادو
تحقیقات محرمانه شما و جادویی که توسط حامی شما به شما اعطا شده است، به شما امکان جادوها را داده است. برای قواعد عمومی طلسمسازی به قواعد طلسمها و برای فهرست طلسم Warlock به فهرست طلسمها مراجعه کنید.
کانتریپس
شما دو کانتریپ به انتخاب خود را از لیست طلسم وارلاک می شناسید. همانطور که در ستون Cantrips Known جدول Warlock نشان داده شده است، می توانید کانتریپ های اضافی را به انتخاب خود در سطوح بالاتر یاد بگیرید.
شکاف های املا
جدول وارلاک نشان می دهد که چند اسلات طلسم دارید تا طلسم های وارلاک خود را در سطح 1 تا 5 اجرا کنید. جدول همچنین سطح آن اسلات ها را نشان می دهد. تمام اسلات های طلسم شما در یک سطح هستند. برای اجرای یکی از طلسمهای Warlock سطح 1 یا بالاتر، باید یک شکاف طلسم خرج کنید. وقتی یک استراحت کوتاه یا طولانی را به پایان می رسانید، تمام اسلات های طلسم پکت جادویی را دوباره به دست می آورید.
به عنوان مثال، زمانی که شما در سطح 5 هستید، دو اسلات طلسم سطح 3 دارید. برای انداختن پیچ جادوگر طلسم سطح 1، باید یکی از آن شکاف ها را خرج کنید و آن را به عنوان یک طلسم سطح 3 بیندازید.
طلسم های شناخته شده از سطح 1 و بالاتر
در سطح 1، شما دو طلسم سطح 1 را به انتخاب خود از لیست طلسم های Warlock می شناسید.
ستون Spells Known جدول Warlock زمانی را نشان میدهد که شما طلسمهای Warlock بیشتری را به انتخاب خود از سطح 1 و بالاتر یاد میگیرید. طلسمی که انتخاب میکنید باید از سطحی بالاتر از سطحی باشد که در ستون سطح شکاف جدول برای سطح شما نشان داده شده است. برای مثال وقتی به سطح 6 رسیدید، یک طلسم جدید Warlock را یاد می گیرید که می تواند سطح 1، 2 یا 3 باشد.
علاوه بر این، هنگامی که در این کلاس یک سطح به دست می آورید، می توانید یکی از طلسم های وارلاک را که می شناسید انتخاب کنید و آن را با یک طلسم دیگر از لیست طلسم وارلاک جایگزین کنید، که همچنین باید در سطحی باشد که برای آن جایگاه های طلسم دارید.
توانایی املا
کاریزما توانایی شما در طلسم برای طلسم های وارلاک شماست، بنابراین هر زمان که طلسم به توانایی شما در طلسم اشاره دارد، از کاریزما خود استفاده می کنید. علاوه بر این، هنگام تنظیم پرتاب DC ذخیرهسازی برای طلسم وارلاکی که میزنید و هنگام ساختن یک رول حمله با یکی از اصلاحکننده Charisma خود استفاده میکنید.
املا ذخیره DC = 8 + پاداش مهارت شما + اصلاح کننده Charisma شما
اصلاح کننده حمله املا = پاداش مهارت شما + اصلاح کننده کاریزما شما
تمرکز املا
میتوانید از فوکوس مخفیانه (به بخش Adventuring Gear مراجعه کنید) به عنوان یک فوکوس طلسم برای جادوهای جنگجوی خود استفاده کنید.
فراخوان های الدریچ
در مطالعهتان دربارهی افسانههای غیبی، فراخوانهای الدریچ را کشف کردهاید، تکههایی از دانش ممنوعه که شما را با یک توانایی جادویی پایدار آغشته میکند.
در سطح دوم، دو فراخوان الدریچ به انتخاب خود به دست می آورید. گزینه های فراخوانی شما در انتهای توضیحات کلاس به تفصیل آمده است. همانطور که در ستون Invocations Known جدول Warlock نشان داده شده است، هنگامی که سطوح خاصی را به دست می آورید، فراخوان های بیشتری را به انتخاب خود دریافت می کنید.
علاوه بر این، وقتی سطحی را در این کلاس کسب میکنید، میتوانید یکی از فراخوانهایی را که میشناسید انتخاب کنید و آن را با فراخوان دیگری که میتوانید در آن سطح یاد بگیرید جایگزین کنید.
اگر فراخوانی الدریچ پیش نیازهایی دارد، برای یادگیری آن باید آنها را برآورده کنید. شما می توانید فراخوانی را همزمان با پیش نیازهای آن بیاموزید. پیش نیاز سطح به سطح شما در این کلاس اشاره دارد.
انفجار دردناک
پیش نیاز: eldritch blast cantrip
هنگامی که eldritch blast را پخش می کنید، اصلاح کننده Charisma خود را به آسیبی که در یک ضربه وارد می کند اضافه کنید.
زره سایه ها
شما میتوانید به میل خود، بدون صرف شکاف طلسم یا اجزای مادی، زره جادویی را بر روی خود بیندازید.
پله صعودی
پیش نیاز: سطح نهم
میتوانید به دلخواه خود، بدون خرج کردن شکاف طلسم یا اجزای مادی، بر روی خود آویزان کنید.
سخنرانی جانوران
میتوانید بدون صرف زمان طلسم، به دلخواه با حیوانات صحبت کنید.
نفوذ فریبنده
شما در مهارت های فریب و متقاعدسازی مهارت کسب می کنید.
زمزمه های افسون کننده
پیش نیاز: سطح هفتم
شما می توانید یک بار با استفاده از شکاف طلسم وارلاک، اجبار را اعمال کنید. تا زمانی که یک استراحت طولانی را به پایان نرسانید، نمی توانید این کار را دوباره انجام دهید.
کتاب اسرار باستانی
پیش نیاز: ویژگی Pact of the Tome
اکنون می توانید آیین های جادویی را در کتاب سایه های خود ثبت کنید. دو طلسم سطح 1 را که دارای برچسب تشریفاتی هستند از لیست املای هر کلاسی انتخاب کنید (این دو نباید از یک لیست باشند). طلسم ها در کتاب ظاهر می شوند و در تعداد طلسم هایی که می شناسید حساب نمی شوند. با در دست داشتن کتاب سایهها، میتوانید طلسمهای انتخابی را به عنوان مراسم تشریفاتی انجام دهید. شما نمیتوانید طلسمها را جز بهعنوان تشریفات انجام دهید، مگر اینکه آنها را با روش دیگری یاد گرفته باشید. همچنین میتوانید طلسمی را که بهعنوان یک تشریفات میشناسید، اجرا کنید، اگر برچسب تشریفات را داشته باشد.
در ماجراجوییهای خود، میتوانید طلسمهای آیینی دیگری را به Book of Shadows خود اضافه کنید. هنگامی که چنین طلسمی را پیدا کردید، اگر سطح طلسم برابر یا کمتر از نصف سطح وارلاک شما (گرد به بالا) باشد، می توانید آن را به کتاب اضافه کنید و اگر می توانید برای رونویسی طلسم وقت بگذارید. برای هر سطح از طلسم، فرآیند رونویسی 2 ساعت طول می کشد و 50 gp برای جوهرهای کمیاب مورد نیاز برای نوشتن آن هزینه دارد.
زنجیر کارسری
پیش نیاز: سطح پانزدهم، ویژگی پیمان زنجیره ای
شما می توانید هیولای نگهدارنده را به میل خود پرتاب کنید – با هدف قرار دادن یک آسمانی، شیطان یا عنصری – بدون صرف شکاف طلسم یا اجزای مادی. قبل از اینکه بتوانید دوباره روی همان موجود از این فراخوانی استفاده کنید، باید یک استراحت طولانی را به پایان برسانید.
دید شیطان
شما می توانید به طور معمول در تاریکی، چه جادویی و چه غیر جادویی، تا فاصله 120 فوتی ببینید.
کلمه وحشتناک
پیش نیاز: سطح هفتم
می توانید یک بار با استفاده از شکاف طلسم وارلاک، سردرگمی ایجاد کنید. تا زمانی که یک استراحت طولانی را به پایان نرسانید، نمی توانید این کار را دوباره انجام دهید.
دید الدریچ
میتوانید به میل خود جادو را تشخیص دهید، بدون اینکه شکاف طلسم را صرف کنید.
نیزه الدریچ
پیش نیاز: eldritch blast cantrip
وقتی انفجار eldritch را ریخته میشود، برد آن 300 فوت است.
چشمان نگهبان رون
شما می توانید تمام نوشته ها را بخوانید.
قدرت شیطانی
شما می توانید زندگی کاذب را به میل خود به عنوان یک طلسم سطح اول، بدون خرج کردن شکاف طلسم یا اجزای مادی، به خودتان تحمیل کنید.
نگاه دو ذهن
شما می توانید از عمل خود برای لمس یک انسان نما مشتاق استفاده کنید و تا پایان نوبت بعدی خود را از طریق حواس آن درک کنید. تا زمانی که موجود در همان سطح وجودی شما قرار دارد، می توانید از عمل خود در چرخش های بعدی برای حفظ این ارتباط استفاده کنید و مدت زمان را تا پایان نوبت بعدی خود افزایش دهید. در حین ادراک از طریق حواس موجود دیگر، از حواس خاصی که آن موجود در اختیار دارد بهره مند می شوید و نسبت به اطراف خود کور و کر می شوید.
نوش جان
پیش نیاز: سطح دوازدهم، ویژگی Pact of the Blade
هنگامی که شما با سلاح پیمان خود به موجودی ضربه می زنید، آن موجود آسیب نکروزی اضافی برابر با اصلاح کننده کاریزما (حداقل 1) می گیرد.
ماسک چهره های متعدد
شما می توانید به دلخواه خود را مبدل کنید، بدون اینکه شکاف طلسم را صرف کنید.
استاد فرم های بی شمار
پیش نیاز: سطح پانزدهم
میتوانید به دلخواه خود را تغییر دهید، بدون اینکه شکاف طلسم را صرف کنید.
Minions of Chaos
پیش نیاز: سطح نهم
شما می توانید یک بار با استفاده از شکاف طلسم وارلاک، عناصر عنصری را انتخاب کنید. تا زمانی که یک استراحت طولانی را به پایان نرسانید، نمی توانید این کار را دوباره انجام دهید.
مات کردن ذهن
پیش نیاز: سطح 5
می توانید یک بار با استفاده از شکاف طلسم Warlock، آهسته پخش کنید. تا زمانی که یک استراحت طولانی را به پایان نرسانید، نمی توانید این کار را دوباره انجام دهید.
چشم انداز مه آلود
میتوانید به دلخواه تصویر بیصدا بفرستید، بدون اینکه شکاف طلسم یا اجزای مادی را صرف کنید.
یکی با سایه ها
پیش نیاز: سطح 5
وقتی در منطقه ای با نور کم یا تاریک هستید، می توانید از عمل خود برای نامرئی شدن استفاده کنید تا زمانی که حرکت کنید یا اقدام یا واکنشی انجام دهید.
جهش اخروی
پیش نیاز: سطح نهم
شما میتوانید بدون خرج کردن شکاف طلسم یا اجزای مادی، به دلخواه خود پرش کنید.
دفع انفجار
پیش نیاز: eldritch blast cantrip
وقتی با انفجار الدریچ به موجودی ضربه میزنید، میتوانید آن موجود را تا 10 فوت دورتر از خود در یک خط مستقیم هل دهید.
مجسمه ساز گوشت
پیش نیاز: سطح هفتم
شما می توانید یک بار با استفاده از شکاف طلسم وارلاک، چند شکلی بسازید. تا زمانی که یک استراحت طولانی را به پایان نرسانید، نمی توانید این کار را دوباره انجام دهید.
نشانه بدبختی
پیش نیاز: سطح 5
شما می توانید یک بار با استفاده از شکاف طلسم وارلاک، نفرین بفرستید. تا زمانی که یک استراحت طولانی را به پایان نرسانید، نمی توانید این کار را دوباره انجام دهید.
دزد پنج سرنوشت
شما می توانید یک بار با استفاده از شکاف طلسم Warlock، بازی Bane را اجرا کنید. تا زمانی که یک استراحت طولانی را به پایان نرسانید، نمی توانید این کار را دوباره انجام دهید.
تیغه تشنه
پیش نیاز: سطح 5، ویژگی Pact of the Blade
شما می توانید به جای یک بار، هر زمان که در نوبت خود اقدام به حمله کنید، با سلاح پیمان خود دوبار حمله کنید.
چشم انداز قلمروهای دور
پیش نیاز: سطح پانزدهم
شما می توانید به میل خود، بدون صرف یک شکاف طلسم، چشم مخفی را ایجاد کنید.
صدای استاد زنجیره ای
پیش نیاز: ویژگی Pact of the Chain
شما می توانید از طریق تله پاتی با آشنایان خود ارتباط برقرار کنید و از طریق حواس آشنای خود ادراک کنید تا زمانی که در همان سطح وجود هستید. علاوه بر این، در حالی که از طریق حواس آشنا خود را درک می کنید، می توانید از طریق آشنای خود با صدای خود صحبت کنید، حتی اگر آشنای شما معمولاً قادر به گفتار نیست.
زمزمه های قبر
پیش نیاز: سطح نهم
میتوانید به میل خود، بدون صرف زمان طلسم، صحبت با مردگان را انتخاب کنید.
دید جادوگر
پیش نیاز: سطح پانزدهم
شما می توانید شکل واقعی هر تغییر شکل یا موجودی را ببینید که با توهم یا جادوی تغییر شکل پنهان شده است در حالی که موجود در 30 فوتی شما و در محدوده دید قرار دارد.
پیمان بون
در سطح سوم، حامی ماورایی شما به خاطر خدمات وفادارتان به شما هدیه ای می دهد. شما یکی از ویژگی های زیر را به انتخاب خود به دست می آورید.
پیمان تیغه
شما می توانید از عمل خود برای ایجاد یک سلاح پیمان در دست خالی خود استفاده کنید. شما می توانید فرمی را که این سلاح سرد در هر بار ایجاد می کند انتخاب کنید (برای گزینه های سلاح به بخش سلاح ها مراجعه کنید). شما با آن مهارت دارید در حالی که از آن استفاده می کنید. این سلاح برای غلبه بر مقاومت و مصونیت در برابر حملات و آسیب های غیر جادویی جادویی محسوب می شود.
اگر 1 دقیقه یا بیشتر از شما بیش از 5 فوت فاصله داشته باشد، سلاح پیمان شما ناپدید می شود. همچنین در صورت استفاده مجدد از این ویژگی، در صورت رد کردن سلاح (بدون نیاز به اقدام)، یا اگر بمیرید، ناپدید می شود.
شما می توانید با انجام یک مراسم خاص در حالی که سلاح را در دست دارید، یک سلاح جادویی را به سلاح پیمان خود تبدیل کنید. شما این مراسم را در مدت 1 ساعت انجام می دهید که می تواند در یک استراحت کوتاه انجام شود. سپس میتوانید اسلحه را رها کنید، آن را در فضایی غیربعدی جابجا کنید، و پس از آن هر زمان که سلاح پیمان خود را بسازید، ظاهر میشود. شما نمی توانید از این طریق روی یک مصنوع یا سلاح حساس تأثیر بگذارید. اگر بمیرید، اگر مراسم 1 ساعته را با سلاح دیگری انجام دهید، یا اگر از یک مراسم 1 ساعته برای شکستن پیوند خود با آن استفاده کنید، سلاح دیگر سلاح پیمان شما نخواهد بود. در صورتی که اسلحه در فضای فوقبعدی در هنگام شکستن پیوند باشد، جلوی پای شما ظاهر میشود.
پیمان زنجیر
شما طلسم آشنا را یاد می گیرید و می توانید آن را به عنوان یک آیین انجام دهید. طلسم در تعداد طلسم های شناخته شده شما حساب نمی شود.
وقتی طلسم را میزنید، میتوانید یکی از فرمهای معمولی را برای آشنای خود یا یکی از فرمهای ویژه زیر انتخاب کنید: imp، pseudodragon، quasit یا sprite.
علاوه بر این، هنگامی که اقدام Attack را انجام می دهید، می توانید از یکی از حملات خود صرف نظر کنید تا به آشنایان خود اجازه دهید با واکنش خود یک حمله انجام دهند.
پیمان توم
حامی شما گریموری به نام کتاب سایه ها به شما می دهد. وقتی این ویژگی را به دست آوردید، از لیست املای هر کلاس، سه کانتریپ را انتخاب کنید (این سه نباید از یک لیست باشند). در حالی که کتاب در اختیار شماست، میتوانید آن را به میل خود انتخاب کنید. آنها در تعداد کانتریپ های شناخته شده شما به حساب نمی آیند. اگر آنها در لیست طلسم وارلاک ظاهر نمی شوند، با این وجود برای شما طلسم های وارلاک هستند.
اگر Book of Shadows خود را گم کردید، می توانید یک مراسم 1 ساعته برای دریافت جایگزین از حامی خود انجام دهید. این مراسم را می توان در یک استراحت کوتاه یا طولانی انجام داد و کتاب قبلی را از بین می برد. وقتی تو بمیری کتاب خاکستر می شود.
بهبود امتیاز توانایی
وقتی به سطح 4 رسیدید و دوباره در سطوح 8، 12، 16 و 19، می توانید یک نمره توانایی انتخابی خود را 2 افزایش دهید، یا می توانید دو نمره توانایی انتخابی خود را 1 افزایش دهید. طبق معمول، می توانید با استفاده از این ویژگی امتیاز توانایی را بالای 20 افزایش دهید.
با استفاده از قانون شاهکارهای اختیاری، می توانید از استفاده از این ویژگی صرف نظر کنید و به جای آن شاهکار مورد نظر خود را انجام دهید.
Mystic Arcanum (سطح 6)
در سطح یازدهم، حامی شما راز جادویی به نام آرکانوم را به شما هدیه می دهد. یک طلسم سطح ششم را از لیست طلسم های وارلاک به عنوان این آرکانوم انتخاب کنید.
شما می توانید یک بار طلسم آرکانوم خود را بدون صرف شکاف طلسم بزنید. قبل از اینکه بتوانید دوباره این کار را انجام دهید، باید یک استراحت طولانی را به پایان برسانید.
در سطوح بالاتر، طلسمهای وارگلاک بیشتری را به انتخاب خود به دست میآورید که میتوان به این روش انجام داد: یک طلسم سطح هفتم در سطح سیزدهم، یک طلسم سطح هشتم در سطح پانزدهم و یک طلسم سطح نهم در سطح هفدهم. پس از اتمام یک استراحت طولانی، تمام استفادههای Mystic Arcanum خود را دوباره به دست میآورید.
Mystic Arcanum (سطح 7)
در سطح سیزدهم، حامی شما راز جادویی به نام آرکانوم را به شما هدیه می دهد. یک طلسم سطح هفتم را از لیست طلسم های وارلاک به عنوان این آرکانوم انتخاب کنید.
شما می توانید یک بار طلسم آرکانوم خود را بدون صرف شکاف طلسم بزنید. قبل از اینکه بتوانید دوباره این کار را انجام دهید، باید یک استراحت طولانی را به پایان برسانید.
در سطوح بالاتر، طلسمهای والاکی بیشتری را به انتخاب خود به دست میآورید که میتوان به این روش اجرا کرد: یک طلسم سطح 8 در سطح 15 و یک طلسم سطح 9 در سطح 17. پس از اتمام یک استراحت طولانی، تمام استفادههای Mystic Arcanum خود را دوباره به دست میآورید.
Mystic Arcanum (سطح 8)
در سطح پانزدهم، حامی شما راز جادویی به نام آرکانوم را به شما هدیه می دهد. یک طلسم سطح 8 را از لیست طلسم های وارلاک به عنوان این آرکانوم انتخاب کنید.
شما می توانید یک بار طلسم آرکانوم خود را بدون صرف شکاف طلسم بزنید. قبل از اینکه بتوانید دوباره این کار را انجام دهید، باید یک استراحت طولانی را به پایان برسانید.
در سطح هفدهم، شما یک طلسم جنگجوی سطح نهم را به انتخاب خود به دست می آورید که می تواند به این روش اجرا شود. پس از اتمام یک استراحت طولانی، تمام استفادههای Mystic Arcanum خود را دوباره به دست میآورید.
Mystic Arcanum (سطح نهم)
در سطح هفدهم، حامی شما راز جادویی به نام آرکانوم را به شما هدیه می دهد. یک طلسم سطح نهم را از لیست طلسم های وارلاک به عنوان این آرکانوم انتخاب کنید.
شما می توانید یک بار طلسم آرکانوم خود را بدون صرف شکاف طلسم بزنید. قبل از اینکه بتوانید دوباره این کار را انجام دهید، باید یک استراحت طولانی را به پایان برسانید.
پس از اتمام یک استراحت طولانی، تمام استفادههای Mystic Arcanum خود را دوباره به دست میآورید.
استاد الدریچ
در سطح بیستم، میتوانید از ذخیره درونی قدرت عرفانی خود استفاده کنید و در عین حال از حامی خود بخواهید که اسلات طلسم شده را دوباره به دست آورید. میتوانید 1 دقیقه را صرف درخواست از حامی خود بکنید تا به شما کمک کند تا تمام فرصتهای طلسم شده خود را از ویژگی Pact Magic خود به دست آورید. پس از بازیابی اسلات طلسم با این ویژگی، قبل از اینکه بتوانید دوباره این کار را انجام دهید، باید یک استراحت طولانی را به پایان برسانید.
حامیان ماورایی
موجوداتی که به عنوان حامیان جنگجویان عمل می کنند، ساکنان قدرتمند سایر سطوح هستی هستند – نه خدایان، بلکه در قدرتشان تقریباً خداگونه هستند. حامیان مختلف به جنگجویان خود دسترسی به قدرتها و فراخوانهای مختلف را میدهند و در ازای آن انتظار لطف قابل توجهی دارند.
برخی از حامیان جنگجویان را جمعآوری میکنند و دانش عرفانی را نسبتاً آزادانه ارائه میکنند یا به توانایی خود در پیوند دادن فانی به اراده خود میبالند. سایر حامیان تنها با اکراه قدرت خود را می دهند و ممکن است تنها با یک جنگجو عهد ببندند. جنگجوهایی که به یک حامی خدمت می کنند ممکن است یکدیگر را متحد، خواهر و برادر یا رقیب ببینند.
شیطان
با شیطانی از سطوح پایین هستی پیمان بستهای، موجودی که هدفش شیطانی است، حتی اگر علیه آن اهداف تلاش کنی. چنین موجوداتی آرزوی فساد یا نابودی همه چیز، در نهایت از جمله شما را دارند. شیاطین به اندازه کافی قدرتمند برای بستن یک پیمان شامل اربابان شیطان مانند Demogorgon، Orcus، Fraz’Urb-luu و Baphomet هستند. شیاطین بزرگ مانند آسمودئوس، دیسپتر، مفیستوفل و بلیال. شیاطین گودال و بالورهایی که به ویژه قدرتمند هستند. و اولترولوت ها و دیگر اربابان یوگولوت ها.
لیست املا گسترده شده
The Fiend به شما این امکان را می دهد که وقتی یک طلسم Warlock را یاد می گیرید، از لیست گسترده ای از جادوها انتخاب کنید. طلسم های زیر برای شما به لیست طلسم وارلاک اضافه شده است.
Fiend Expanded Spells
Spell Level | Spells |
---|---|
1st |
burning hands, command |
2nd |
blindness/deafness, scorching ray |
3rd |
fireball, stinking cloud |
4th |
fire shield, wall of fire |
5th |
flame strike, hallow |
Dark One’s Blessing
با شروع از سطح 1، هنگامی که یک موجود متخاصم را به 0 امتیاز ضربه کاهش می دهید، امتیاز ضربه موقت برابر با اصلاح کننده Charisma + سطح Warlock خود (حداقل 1) به دست می آورید.
شانس خود تاریکی
با شروع از سطح 6، می توانید از حامی خود بخواهید تا سرنوشت را به نفع شما تغییر دهد. هنگامی که یک بررسی توانایی یا پرتاب پس انداز انجام می دهید، می توانید از این ویژگی برای اضافه کردن d10 به رول خود استفاده کنید. شما می توانید این کار را پس از دیدن رول اولیه، اما قبل از بروز هر یک از اثرات رول انجام دهید.
پس از استفاده از این ویژگی، تا زمانی که یک استراحت کوتاه یا طولانی به پایان نرسانید، دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید.
انعطاف پذیری شیطانی
با شروع از سطح 10، زمانی که استراحت کوتاه یا طولانی را به پایان می رسانید، می توانید یک نوع آسیب را انتخاب کنید. تا زمانی که نوع دیگری را با این ویژگی انتخاب نکنید، در برابر آن نوع آسیب مقاومت می کنید. آسیب ناشی از سلاح های جادویی یا سلاح های نقره ای این مقاومت را نادیده می گیرد.
پرتاب از طریق جهنم
با شروع از سطح چهاردهم، هنگامی که یک موجود را با یک حمله مورد اصابت قرار می دهید، می توانید از این ویژگی برای انتقال فوری هدف از طریق هواپیماهای پایین استفاده کنید. این موجود ناپدید می شود و در یک منظره کابوس وار می گذرد.
در پایان دور بعدی شما، هدف به فضایی که قبلاً اشغال کرده بود یا نزدیکترین فضای خالی باز می گردد. اگر هدف یک شیطان نباشد، از تجربه وحشتناک خود 10d10 آسیب روانی می گیرد.
پس از استفاده از این ویژگی، تا زمانی که یک استراحت طولانی را به پایان نرسانید، دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید.