1234بازی استراتژیکبازی تماتیکبردگیم

Gloomhaven

شکست هیولا با کارت بازی استراتژیک. تلاش خود را برای ترک میراث خود انجام دهید!

امتیاز : 8.8 از 10

8.8

سختی : 3.86 از 5

3.86

نسخه ایرانی : ندارد

تعداد نفرات

Players

1 الی 4 نفر

نفرات پیشنهادی : 1 الی 4 نفر

بهترین حالت بازی ( نفر ) : 3

زمان بازی

Time

60 الی 120 دقیقه

برای هر سناریو

گروه سنی

age

+14

سن پیشنهادی : +14

رتبه بازی

Board-Game-Icon-Overal-Rank

رتبه کلی : 1

استراتژی : 1

تماتیک : 1

Gloomhaven یک بازی مبارزه تاکتیکی الهام گرفته از بازی‌های اروپایی است که در دنیایی از انگیزه هایی که مداوم تغییر می کند. بازیکنان نقش ماجراجویی سرگردان را با مهارت خاص خود و دلایل خود برای سفر به این گوشه تاریک جهان می گیرند. بازیکنان باید با همکاری با یکدیگر برای از بین بردن سیاه چال های تهدیدکننده و خرابه های فراموش شده همکاری کنند. در این فرایند، توانایی های خود را با تمرین و تجربه و به دست آوردن عنائم افزایش می دهند، مکان های جدیدی را برای کشف و غنیمت جستجو میکنند و درخت داستان خود را شاخ و برگ می‌دهند. این بازی، در جهانی ثابت و متغیّر شکل گرفته و در حالت ایده‌آل‌ آن، در چند نشست انجام می‌شود.

این یک بردگیم با یک جهان مداوم و در حال تغییر است. بعد از یک سناریو، بازیکنان تصمیم می‌گیرند که چه‌ کار باید بکنند و این تصمیمات، روند پیشرفت قصّه را تعیین می‌کنند؛ چیزی شبیه کتاب‌های «ماجرای خود را بسازید». بازی در یک سناریو، اقدامی است گروهی و مشارکتی که بازیکنان در کنار یکدیگر، برعلیه هیولاهای ماشینی می‌جنگند؛ بر مبنای یک سیستم کارت‌ بازی جدید و نوآورانه که گردش نوبت بازیکنان و این‌ که هر بازیکن در نوبت خود چه‌کار باید بکند را تعیین می‌کند. در هر نوبت، هر بازیکن، دو کارت‌ از دستش برای بازی انتخاب می‌کند. عدد کارت بالایی، اولویت و ترتیب بازی شدن کارت‌ها را تعیین خواهد کرد. هر کارت، یک نیروی بالایی و یک نیروی پایینی دارد و وقتی که نوبت -طبق اولویت‌بندی- به بازیکنی می‌رسد، او تصمیم می‌گیرد که از نیروی بالایی یک کارت به‌ همراه نیروی پایینی کارت دیگر استفاده کند یا برعکس. بازیکنان باید مراقب باشند زیرا هرچه جلو می‌روند، کارت‌هایی را از دست می‌دهند. اگر پاک سازی یک سیاهچال بیش از حد طول بکشد، آن‌ها خسته و مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند.

Gloomhaven is a game of Euro-inspired tactical combat in a persistent world of shifting motives. Players will take on the role of a wandering adventurer with their own special set of skills and their own reasons for traveling to this dark corner of the world. Players must work together out of necessity to clear out menacing dungeons and forgotten ruins. In the process, they will enhance their abilities with experience and loot, discover new locations to explore and plunder, and expand an ever-branching story fueled by the decisions they make.

This is a game with a persistent and changing world that is ideally played over many game sessions. After a scenario, players will make decisions on what to do, which will determine how the story continues, kind of like a “Choose Your Own Adventure” book. Playing through a scenario is a cooperative affair where players will fight against automated monsters using an innovative card system to determine the order of play and what a player does on their turn.

Each turn, a player chooses two cards to play out of their hand. The number on the top card determines their initiative for the round. Each card also has a top and bottom power, and when it is a player’s turn in the initiative order, they determine whether to use the top power of one card and the bottom power of the other, or vice-versa. Players must be careful, though, because over time they will permanently lose cards from their hands. If they take too long to clear a dungeon, they may end up exhausted and be forced to retreat.

معرفی بازی

Gloomhaven یک بازی مبارزه تاکتیکی الهام گرفته از بازی‌های اروپایی است که در دنیایی از انگیزه هایی که مداوم تغییر می کند. بازیکنان نقش ماجراجویی سرگردان را با مهارت خاص خود و دلایل خود برای سفر به این گوشه تاریک جهان می گیرند. بازیکنان باید با همکاری با یکدیگر برای از بین بردن سیاه چال های تهدیدکننده و خرابه های فراموش شده همکاری کنند. در این فرایند، توانایی های خود را با تمرین و تجربه و به دست آوردن عنائم افزایش می دهند، مکان های جدیدی را برای کشف و غنیمت جستجو میکنند و درخت داستان خود را شاخ و برگ می‌دهند. این بازی، در جهانی ثابت و متغیّر شکل گرفته و در حالت ایده‌آل‌ آن، در چند نشست انجام می‌شود.

این یک بردگیم با یک جهان مداوم و در حال تغییر است. بعد از یک سناریو، بازیکنان تصمیم می‌گیرند که چه‌ کار باید بکنند و این تصمیمات، روند پیشرفت قصّه را تعیین می‌کنند؛ چیزی شبیه کتاب‌های «ماجرای خود را بسازید». بازی در یک سناریو، اقدامی است گروهی و مشارکتی که بازیکنان در کنار یکدیگر، برعلیه هیولاهای ماشینی می‌جنگند؛ بر مبنای یک سیستم کارت‌ بازی جدید و نوآورانه که گردش نوبت بازیکنان و این‌ که هر بازیکن در نوبت خود چه‌کار باید بکند را تعیین می‌کند. در هر نوبت، هر بازیکن، دو کارت‌ از دستش برای بازی انتخاب می‌کند. عدد کارت بالایی، اولویت و ترتیب بازی شدن کارت‌ها را تعیین خواهد کرد. هر کارت، یک نیروی بالایی و یک نیروی پایینی دارد و وقتی که نوبت -طبق اولویت‌بندی- به بازیکنی می‌رسد، او تصمیم می‌گیرد که از نیروی بالایی یک کارت به‌ همراه نیروی پایینی کارت دیگر استفاده کند یا برعکس. بازیکنان باید مراقب باشند زیرا هرچه جلو می‌روند، کارت‌هایی را از دست می‌دهند. اگر پاک سازی یک سیاهچال بیش از حد طول بکشد، آن‌ها خسته و مجبور به عقب‌نشینی می‌شوند.

Description

Gloomhaven is a game of Euro-inspired tactical combat in a persistent world of shifting motives. Players will take on the role of a wandering adventurer with their own special set of skills and their own reasons for traveling to this dark corner of the world. Players must work together out of necessity to clear out menacing dungeons and forgotten ruins. In the process, they will enhance their abilities with experience and loot, discover new locations to explore and plunder, and expand an ever-branching story fueled by the decisions they make.

This is a game with a persistent and changing world that is ideally played over many game sessions. After a scenario, players will make decisions on what to do, which will determine how the story continues, kind of like a “Choose Your Own Adventure” book. Playing through a scenario is a cooperative affair where players will fight against automated monsters using an innovative card system to determine the order of play and what a player does on their turn.

Each turn, a player chooses two cards to play out of their hand. The number on the top card determines their initiative for the round. Each card also has a top and bottom power, and when it is a player’s turn in the initiative order, they determine whether to use the top power of one card and the bottom power of the other, or vice-versa. Players must be careful, though, because over time they will permanently lose cards from their hands. If they take too long to clear a dungeon, they may end up exhausted and be forced to retreat.

اطلاعات تکمیلی
محتویات جعبه
جوایز و افتخارات
expasion

اکسپنشن ها

books

کاتالوگ ها

shop--v2

فروشگاه ها

clips-apperance

ویدئو ها

apple-arcade

نسخه دیجیتال

dice

تجربه در کافه بازی

deprticon11

گالری تصاویر

gloomhaven-1 gloomhaven-01 gloomhaven-pocket gloomhaven-figures gloomhaven-e gloomhaven-d gloomhaven-colored-figures gloomhaven-c gloomhaven-b gloomhaven-a gloomhaven-6 gloomhaven-5 gloomhaven-4 gloomhaven-3 gloomhaven-2 gloomhaven-001
امتیاز دهی کاربران
  • گیم پلی
    درحال ارسال
  • طراحی بصری
    درحال ارسال
  • کیفیت قطعات
    درحال ارسال
  • تکرارپذیری
    درحال ارسال
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
5 1 رای
امتیاز کل
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x